Johnny Depp ve fare arasındaki on fark!

81 4 7
                                    

Bugün de oruçtum ehuehuheu

Bu aralar hayatımda pek bir şey olmuyor arkadaşlar üstelemeyin işte biliyorum her gün “yaz beren lütfeeeen” diye yalvarasınız geliyor ama demiyorsunuz neden? Çünkü benim oruçlu parmakcıklarıma kıyamıyorsunuz. Bebişler sizi.

Bu sabah sahurdan sonra uyumadım saat 5’te bizim evin bahçesindeki vişnelerden toplayayım dedim. İndim apartmandan aşağı 4-5 tane topladım götüm yere yakın olduğundan (Türkçe anlamı kısa olduğumdan) uzak dallara yetişemedim. Ben de ağaçtan aşağı indim, bir köşeye oturup nasıl toplasam diye plan yaparken ordan Johnny Depp geçti. “I can toplayabilirim some cherry  for you and I can swim, I like ice-cream, fine thanks five you” dedi. BANA DEDİİİ resssmen aşık!!

Şaka şaka çok daha tuhaf bir şey oldu, bahçenin içinden eşek kadar fare koşarak geçti. Çığlık atacağım atamıyorum sabahın 5’inde deli mi şey etti derler diye. Vişneleri aldığım gibi apartmandan içeri girdim sonra uyku tutmadı saat 8’e kadar uyanıktım. Sonra uyumuşum…

Sabah da anneme anlattım yapmacık bir şekilde korkmuş gibi yaptı. (Bu kadın oruç oruç ne içiyor anlamadım)

Ardından balkonumu yıkadım (HAMARAT GELİN MODE:ON)

Bitti millet, evet çok ekşınlı hayatım var biliyorum.

Kıskanmayın, çalışın sizin de olsun.

Öpücüklerle BEREN.

1 adet gerizekalı BERENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin