#yess #o #biraz #tuhaf

63 3 10
                                    

Evet canımlar

Aşık olabilirim, bu çok sık yaşadığım bir şey, ama hiç yakışıklısına aşık olmamıştım ehiehi

O biraz tuhaf, ismini söylemeyeceğim (çatlayın kankalar). Deli, güvenilmez, aşırı derecede yalancı, kibirli, gururlu, espri anlayışımız tamamen zıt, egosu tavan yapmış ve yakışıklı biri. Ona "Romeo" diyelim mi sevgili okurcuklarım. Kavga etmez sever beni sapık Romio Romio Romio Romiooo. Aklı şeyinde Romio Romio Romioooo.

Özgüven bomba etkisinde olduğundan ve libidosu evren kadar olduğundan rahatça ileri gidebiliyor bu Romeo. Yani başka türlü ileri gidebiliyor, tabi ki yürüyüş yapmaktan bahsetmiyorum slk .s .s

Bu yıl dersaneye gideceğim o yüzden dersanelerle görüşmeye gittik, iki tane vardı aklımızda. İlkinde Romeo'yu gördüm beni bir yerden tanıdığını söyledi ki kesinlikle yalan, ismimi söyledim ünlü şirin sesimle ve birden ablamın sesini duydum "Hadi gidiyoruz Beren" dedi. Al anneyi vur ablaya, arkadaş hepiniz mi benim yuva kurmama karşısınız!

Orada bir kırmızı gül olsaydı kan ağlardı, öyle dramatik bir ortam oluştu o an. Romeo'nun asıl ismini öğrenemedim bile. Kendi adımı söyledim ama ya Beren yerine Berrin anladıysa, ya Seren anladıysa? Nasıl sosyal medyada bulacak bu çocuk beni he?

Eve girer girmez İNTEÖRNÖEEEEEEEEETTTTT diye bağırarak bilgisayarı açtım. Hemen facebook hesabıma giriş yaptım ve hiçbir şey yoktu... Hey adamım kendin kaybettin!

O gün öyle geçti gitti diğer günün sabahında hemen facebook hesabıma giriş yaptım ve "1 arkadaşlık isteği" yazısını gördüm. O da nesi, ROMEO!!!!

Ardından mesaj attı "Mutluluk bu işte" diyerek.

Sonra Allaaaah, roman havaları mı dersin, abim damat oluyor sıra da bana geliyorlar mı dersin, delilolar mı dersin yoksa çiftetelliler mi dersin. Hemen vakit kaybetmeden mesaj attım ben de...

Yalnız, konuştukça ne kadar sıkıcı ne kadar kendini beğenmiş olduğunu gördüm.

AMA HAYVAN GİBİ YAKIŞIKLI!

Tebrik yorumlarınızı bekliyorum henüz çıkmasak da,

öpücükler Beren.

1 adet gerizekalı BERENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin