selamlar sevgiler
Uzun süre oldu buralarda yoktum ama biraz sıkıntılı mevzular oldu hiç açmayalım o konuları.
Aslında mevzu var genşler. Gitarcı bebe vardı ya, attaaaya gidiyor. Daha teklif bile edemeden hem de. Bir evlilik hayali daha suya düştü. Yani önceden de düşmüştü ama bu sefer kesin düştü. Antalyaya gidiyormuş. Ailesiyle yani.
Bu arada ağaçtan vişne de topladım dün ama fareyi göremedim choq üsüldümm x(
En yakın arkadaşım kazık attı, canım çok sıkkın.
Şu an elde var 0, hem ilerideki kocam hem de yakın arkadaşım yok artık.
AAAAAAYYYYYYYYYYYYY ama şey oldu bissürü alışşveriş yaptım . O YE BEYBİ, alışveriş hem en iyi kocadır/sevgilidir hem en yakın dosttur gençler bunu unutmayın.
Dün neler neler yaşadım a dostlar.
Gitarcı bebenin evine gittik anneciğimle yedik içtik ama giydiğim kot hem belimden düştüğü için hem de rahat edemediğimden Türkan teyzeden rahat bir şeyler istedim giyebileceğim. O da eşofman verdi sağolsun. Aradan vakit geçti bizimkiler apar topar "hadi gidiyoruz Beren" dediler. Ben de bununla mı gitsem, pantolonumu mu geri giysem diye düşünürken bir baktım bizimkiler dışarda gidiyorlar. Aceleyle koştum bir odaya 1 adet gerizekalı Beren olarak kapıyı kapatmadan lambayı açmadan eşofmnı çıkardım, tam giyiyorken gitarcı bebe odaya girmesin mi. Yine tüm şirin sesimle "Şey giyiniyorum da gitarcı..." dedim o şaşkınlıkla dondu biraz sonra kaçar adımla uzaklaştı. Salak kafam ne vardı sanki kapıyı çekseydim, başka bir yerde giyinseydim. Hayır son zamanlarda çocuk bana çok aşık bakıyordu valla. Saçma sapan dakika başı bakıyordu. TAM EVLENECEKTİK!
Sonra dışarı çıktım, çocuğa utanarak el salladım ve gittim.
Şu an bizim evde anasıyla oturuyor da gitmek istemiyorum yanına. Burda özlediğim wattpad halkıyla bütünleşiciiğim.
öptüm, Beren