Eylül ve Ali gece uyuyorlardır.Eylül uyanır ve susadığını farkeder.
Ve mutfağa su içmeye gider.
Suyunu içer.
Sonra kendi kendine,Eylül:Kavanozdaki çikolata mı ya çok tatlı duruyor acaba yesem mi?
Aman ne olacak canım, bir kaşık yiyeyim işte.Eylül çikolatayı kaşıklamaya başlar.
Eylül:Acaba ben bu yaşıma kadar çikolatanin bu mükemmel tadını nasıl farkedememişim.
Bu sırada Ali Eylül'ün yokluğunu farkeder ve yavaşça mutfağa iner.
Ali Asaf:Mutfakta mavi bir fare varmış siz onu gördünüz mü Eylül Hanım.
Eylül tam çikolatayı ağzına atacakken Ali'nin sesini duyar ve şaşkınca Ali'ye bakar.
Ali Asaf:😅 😅😅
Eylül:Ya Ali niye gülüyorsun ya sussana.
Ali Asaf:Napıyım sevgilim çok tatlısın.
Eylül:Öyle miyim gerçekten?
Ali Asaf:Elbette.Dur bakıyım.
Eylül:Ne oldu?
Der ve Ali Eylül'ün dudağından öper.
Ali Asaf:Mutfaktaki mavi farenin dudağında ufacık çikolata kalmışta.
Eylül:Öyle mi?Anladım..
Ali Asaf:Ooo saat beş olmuş zaten.
Diyorum ki ben size masal mı okusam.
Eylül:Bilmem.Sence okusun mu annem baban bize masal?
Ali Asaf:Tamam o zaman hemen bir masal buluyorum.Sen geç kanepeye.
Eylül:Peki sevgilim.
Ali Asaf:Geldim bak bize kahve de getirdim.
Eylül:Teşekkür ederim sevgilim.
Ali Asaf Eylül'ün kucağına uzanır.
Ali Asaf:Evet babacım ilk masalımıza başlıyoruz günlerden bir gün.............ve sonsuza kadar mutlu yaşarlar.Eylül'den
Her masalın sonu mutlu biter, masalların sonunda hep bir mucize olur ,iyiler kazanır kötüler kendi ruhları gibi kapkara zindanlarda acı çekerler, ama masallardır, gerçekte ise durum tam tersidir .Masallar neden çocuklara okunur bilir misin?Dünya'ya açılan umut dolu gözleri Dünya'nın zulmünü daha az kırılarak keşfetsin diye.Açıkçası masallar bir göz boyama tekniğidir.Sonra yavaş yavaş silinir boya ve karanlıkta kalırsın.Ne masallar gerçek olur ne iyiler kazanır.Hayallerini yıkmak gibi olmasın ama daha yeni başlıyorsun şu ana kadar hayatın çocukken dinlediğin masallardan ibaretti asıl sen ilk acını çektiğin gün doğdun.Ve sonlar,inanma o mutlu sonlara eğer içinde son varsa hiçbir öykü mutlu bitmemiştir.Esma ve Bahar'ın evinde...
Esma:Bu ses ne ya? (Sessizce) Bahar odanda mısın?Bahar.
Bahar:Efendim Esma sabah mı oldu?
Esma:Yok.
Bahar:Ne oldu o zaman Esma?
Kapı sesi gelir ve Bahar aniden yatağından kalkar.
Esma:Bu oldu işte.
Bahar:Esma evde biri mi var?
Esma:Bi bilmiyorum.
Bahar:Napıcaz peki?
Esma:Polisi arayalım.
Tıkırtılar gelmeye devam eder.
Esma:Bahar gerçekten biri var sanırım.Çok korkuyorum.
Bahar:Ben de bende çok korkuyorum.
Hemen polisi arıyorum.
Tam numarayı çevirirken arkadan bir elen Bahar'ın ve Esma'nın boğazını kavrar.
Esma ve Bahar çığlık atar.X:Susun Hanımlar sadece beni dinleyin polis falan yok ne siz beni gördünüz ne de ben sizi son 20 dakikayı hayatınızdan silin.Bu işin peşine düşerseniz siz zararlı çıkarsınız.
Der ve çekip gider.
Esma ve Bahar önce Alp'i sonra Eylülleri ve en son da polisi ararlar.
Herkes Esmaların evine gelir.Esma'nın kombini💄👠💋
Bahar'ın kombini👠💄💋
Eylül'ün kombini👠💄💋
Eylül:Kuzum siz çok korktunuz mu?
Bakıyım nasılsınız?
Esma:Bir şeyimiz yok Eylül.
Bahar:İyiyiz ama çok korktuk.
Esma:Ali Hoca ile Alp nerde?Eylül:Onlar polislerle konuşuyorlar.Ifadenizi verdiniz değil mi?
Bahar:Evet verdik.
Eylül:E nasıl oldu peki bu olay.
Esma:Ben başlıyayım sen devam et Bahar.Önce bir sesler duydum uyandım.Bahar mı diye bakıyım diye kalktım hani doktorsunuz sonuçda bir vaka gelmiştir dedim.Dedim ama ortada Bahar falan yoktu.Bahar'a seslendim ses gelmedi ben de odasına gittim.
Bahar:Sonra beni uyandırdı hatta ben sabah oldu sandım sonra bir anda kapı çarptı ben de kapının sesiyle kendime geldim biz ne yapacağız diye konuştuk, tam polisi ariyordum ki biri geldi boğazımızı kavradı sonra polise haber vermeyin dedi ve gitti.
Esma:İşin garip tarfıda hiç bir şey çalmamış.
Eylül:Yani hırsız değil öyle mi?
Esma:Ay bilmiyoruz ki hırlı hırsız mı tacizci mi tinerci mi?
Eylül:Neyse bitti gitti biz burdayız polislerde hallederler iş hallolur takmayın kafanıza olur mu?
Bahar:Tamam takmayız yani herhalde.Oğuz arıyor.
Oğuz:Alo Bahar öncelikle geçmiş olsun.
Bahar:Teşekkürler.
Oğuz:Eylül'ü aradım da telefonu açmadı eğer yanındaysa Selim Abi bugün Eylül'e sizin yanınizda kalmasını söyledi.Çınar'ın ameliyatına ben giricem.
Bahar:Tamam söylerim hoşça kal.
Bahar telefonu kapatır ve..Bahar:Eylül Oğuz aradı seni aramış ama telefonu açmamışsın.
Eylül telefonuna bakar.
Eylül:Aynen ya duymamışım.
Bahar:Hastaların en tatlısı dediğin şu minik Çınar var ya bugün sen burdasın diye onun ameliyatına Oğuz giricekmiş.Selim abi senin bizim yanımızda kalmanı istemiş.Eylül:Aslında bence Oğuz'un girmesi daha iyi oldu şimdi bir şey olsa çok üzülürdüm.Ve kendimi suçlardım.
Esma:Aman canım boşuna dememiş atalarımız her şer de bir hayır var belki böylesi daha iyidir.
Eylül:Diyorum ki kafede hem Bahar'a elmalı kurabiye hem de Çınar'a yaş pasta mı yapsak bir de yanına senin şu şipşak anne patatesinden mi yapsak.
Esma:Acaba bugün Dünya'nın sonu gelmiş olabilir mi?
Bahar:Niye ki Esma.
Esma:Çünkü Eylül bak şu Eylül Erdem Denizoğlu bildiğimiz hani şu kumral saçlı mavi gözlü olan kafenin mutfağına gelecekte hamur işi yapıcak bu bence Dünya'nın sonunun gelmesinden de şoketto bir mevzu.
Eylül:Abart Esmacım biraz daha abart.
Esma:Ay Eylül acaba bu anneliğin iç güdüsümü ondan mı pasta börek yapmak istiyorsun sen.Sen anne olucan da bebeğine pasta börek mı yapıcan.
Eylül:Esma yine zevzek zevzek konuşuyorsun.
Bahar:Esma bence sen sus Eylül kararından vazgeçmeden biz inelim.
Merhaba arkadaşlar dün yazamadım.
Öncelikle bu yüzden affınıza sığınıyorum❤
Umarım beğenerek okuyorsunuzdur💜
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.
Bu arada 1 bin okuma olmuş bunun için ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum❣
İyi ki varsınız:)
Akşam belki yeni bir bölüm yazabilirim.
Lütfen kitabımı tanıdığınız Aley fanlarına da önerin💛
Sevgilerimle hoşça kalın😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başucumdaki Mavi💙
RomanceMavi bir çift göz neler katabilir hayatınıza? Bu mavi bir çift göz hayata yaşamayı katıyor. Kalp atışım o maviliği görünce bir anda hız buluyor sanki okyanusun derinliklerinde boğulacak gibiyken bir anda göğü görmek gibi işte bu yüzden o benim Başuc...