Art Arda Gelen Vakalar

504 30 7
                                    

Eylül ve Ali kahvaltılarını yapmıştı.Eylül çimlerden kalkıp acile doğru ilerledi.
Berkcan:Ya abi şu videonun komikliğine bakın.
Dalga bakar ve gülmeye başlar.
Ardından Derin,Lara ve Renk de gelir ve tüm asistanlar gülmeye başlar.
Eylül acile gelir ve asistanların kahkahalarını duyar.
Eylül:Oooo keyfiniz bol olsun Hanımlar Beyler.
Asistanlar:Hocam..
Eylül:Susun.Siz ne biçim asistanlarsınız ilk günden ameliyata giriyim bir vaka göreyim diye hocalarınızın peşinde dolanıcağınıza açmış videoyu kıkır kıkır gülüyorsunuz.Biz neredeyiz?
Berkcan:Hastanede.
Eylül:Peki biz neyiz?
Derin:Doktoruz.
Eylül:O zaman hastenede bir doktorun davranması gerektiği gibi davranıcaz.Eğer böyle lavuballiklere devam ederseniz.Acil servisten ötesine geçemezsiniz.
Özgül:Eylül Hocam ambulanstan aradılar araç içi TK geliyormuş.Ambulansı karşılamamız gerekiyor.
Eylül:Tamam Özgül.Renk sen çabuk Alp ve Fatih'i çağır.
Renk:Hemen Hocam.
Eylül:Sizde beni takip edin.
Ambulans gelir.
Ambulans çalışanı:Araç içi TK,28 yaşında bayan 24 haftalık hamile tansiyon 10.5,kalp atışı 80.
Eylül:Peki olay nasıl gerçekleşmiş?
Ambulans Çalışanı:Araç kontrolünü kaybetmiş ve takla atmış.
Eylül:Peki teşekkür ederiz.Sonrası bizde.Hadi arkadaşlar acele edin.
Berkcan Alp'le Fatih nerde kaldı bir sorsana.
Fatih:Burdayız Hocam.
Eylül:Tamam Fatih.Lara çabuk ultrasonu getir.
Alp:Hocam ultrasonu ne yapacaksınız?
Eylül:Alp görmüyor musun kadın hamile.
Alp:Hocam o zaman bu vaka için diğer ekipten Canan Hocayı çağıralım.
Eylül:Çok iyi fikir hadi koş.Lara,Derin ve Dalga siz acildeki diğer vakalarla ilgilenin Renk ve Berk siz bu vakadasınız ve bugünlük Canan Hocayla çalışacaksınız.
Renk-Berk:Peki Hocam.
Eylül:Şimdi hastayı röntgene götürün ve bebek haricinde bir sorun çıkarsa bana bildirin.
Renk:Tamam Hocam.
Eylül acilden çıkar ve girişe doğru ilerler bu sırada bir adamın genç bir kızı darp ettiğini farkeder.Ve onlara doğru ilerler.
Genç kız=Sema
Abisi=Burak
Bu sırada Ali ve Oğuz beyin ameliyatından çıkıyordur.
Oğuz:Çok iyi işti Ali.
Ali Asaf:Sayende dostum.
Oğuz:Vay dost muyuz?
Ali Asaf:Kim bilir?
Oğuz:Öyleyse dostuz der ve el sıkışırlar.
Ali Asaf:Vaktin var mı?
Oğuz saatine bakar yarım saatim var.
Ali Asaf:Birlikte bir yorgunluk kahvesi içmeye ne dersin.
Oğuz:Güzel fikir dostum.( Der ve güler)
Ali ve Oğuz kantine doğru ilerler.
Eylül 'de gizemli genç kız ve abisinin yanına ilerlemiştir.
Eylül:Beyefendi kıza niye şiddet uyguluyorsunuz?
Burak(kızın abisi):Sana ne kardeşim keyfimin kahyası mısın?Gel kız şuraya sende kaçsan nereye kaçacaksın.
Sema(genç kız):Ağlayarak.Ya abi ben ne yaptım hırsızlık mı yaptım sahtekarlık mı sadece okumak istiyorum.
Burak:Yok ya okuyacakmış otur oturduğun yerde okuyupta bir halt olacaksın sanki evlenme yaşın geldi okumak ne demek.
Sema:Abi ben okuyup avukat olacağım ve hakları hiçe sayılmış kadınların sesi olacağım.
Burak:Bana bak Sema bir daha okumak için ağzını açarsan mahvederim seni.
Sema:Ama abi ben okumak istiyorum.
Burak Sema'ya vurmaya başlar.
Ve Eylül tam o sırada Burak'ın kolunu tutar ve ters çevirir.Burak da Eylül'e vurmaya kalkar.Eylül buna taviz vermez ve Burak'ın karnına tekme atar.Ardından Burak yere yığılır.
Herkes Eylül'e bakıyordur hatta yeni asistanlar aralarında fısırdaşıyordur.
Eylül:Kardeşini güçsüz gördün değil mi tabi o da okuyup bizler gibi güçlenicek diye korkuyorsun.Haklısın bencede kork senin onu mahfedebileceğin gibi bende seni mahvedebilirim.
Dalga:O Eylül Hoca fena laf soktu.
Derin:Yalnız fena da geçirdi.
Berkcan:Güçlü kadınmış helal olsun.
Lara:Kadının gücü der susarım.
Renk:Aynen öyle çekemeyenlere gelsin.
Eylül:Birileri buraya yardıma gelsin.Onları acile götüreceğiz.
Derin yardıma gelir.
Eylül:Erkek hastayı al Derin.
Derin:Peki Hocam.
Eylül:Sema iyi misin?
Sema:Sayenizde çok iyiyim.
Eylül:Tamam hadi gel seni acile götüreyim.
Arkadaşlar merhaba artık her gün bir bölüm yazmaya çalışacağım.Hikayemi  oylamayı unutmayın💓💕💙
Bu bölüm kadının gücüne inananlara gelsin😎

Başucumdaki Mavi💙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin