Sana Bana Bize Koştum🍁

177 15 47
                                    

Merhaba💕
İthaf sizlerin💖 dur125 sessizkahraman2027
busearaci9 first-love_

Eylül'den
Tatilden sonra artık iş başı yapmamız gerekti neticede hastalar doktorların keyfini bekleyemezdi.
İznimiz sona erince hiç itirazsız özlediğimiz hastanenin yolunu tuttuk.
Zaten daha dün gece dömüştük.Güzelim bir uykunun ardından nihayet çok sevdiğim hastanedeydik.
Benim mutluluğumun farkına varan Ali kibarca söze girdi.
Eee mavim özlemişsin gibi yuvanı?
Öyle ama en çok ameliyathaneyi dedim ve göz kırptım çünkü gamzeli kahvem bana orda evlenme teklifi etmişti.Çook marjinal değil mi?
Tam Ali Asaflık bir teklif❤

Marjinal teklifin havasına kapılmamdan hemen sonra sırtında bıcakla ilerleyen 15 16 yaşlarında bir erkek çocuk sol tarafımdan güçlükle ilerledi.

Sırtından damlayan izlere bakılırsa uzun süredir yakınımızdaydı.Tam önümüzdeyken aynı ağırlıkla yere yığıldı.
Lakin gözleri henüz açıktı onunda gözleri benim gibi maviydi.
Ali ve benim yüzüme bakıyordu.
Usulca yardım edin peşimdeler dedi.Nefes alırken oldukça zorlanıyordu görünüşe bakılırsa bıçak kaburgasına saplanmıştı.Ve bu da onun işini ciddi anlamda zorlaştıracaktı.
Samo ve çocuklar sedyeyi getirdi onu sedyeye kaldırırken serseri tipli 5 çocuk belirdi çevrede.Belli tehlikeli tiplerdi ama benim kadar tehlikeli olamazlardı.
Hırslarını alamamışlardı bu gençle dertleri neydi en ufak bir fikrim yoktu ama gözleri kararmışti bir kere hatta madde bağımlısı bile olabilirlerdi.
Gözlerinin önündeki morluklar buna işaretti.
Kader onlara tuzaktı ama kötü olmayı seçen de onlardı.
Hayat arabası seçtiğimiz yollara sapardı seçtiğimiz yollardaki arabalar ve tüm engeller bizim yaptıklarımıza göre şekillenir ve yol bulurdu.
Ama yeni bir yola sapmak düşündüğümüz kadar zor olmamalıydı.
Ben dalmış olmalıydım ki Renk mahçup bir tavırla Eylül Hocam daldınız sanırım hastayı acile mi alalım dedi?
Onun sorusunu cevaplayamadan serseri çocuklardan biri;
Bana bak bana bakamıyorsun dimi?
Bak ne hale getirdim seni benim mekanımda bana racon kesersen daha neler gelir başına?
Dedi.
Sonra söze ben girdim
Hop hop gençler burası bir kurum siz burda kimsenin canına tehditte bulunamazsınız dedim.
Bunun ardından aynı serseri gıcık bir sırıtışla.
Asıl sana hop doktor hanım elinin ameliyattaki kanıyla mafyalara burnu sokma sonra fevrin döner kavgamızın arasında.

Ali fısıltı ile kulağıma yaklaştı Hayır Eylül sakın bu tiplere yine bulaşma dedi.

Ben de aynı sessizlikle şiştt Ali benim göbek adım bela bilirim bu tipleri adım gibi diyince..

Ben yine söyliyim bu kez miniğimiz var unutma dedi.

Sonra asistanlar hastaya müdahale edebilmek için acile ilerlediler.

Sonra gence dönüp;
Döndürde göreyim hadi!
Dedim Ali de şiddetle
EYLÜL! Belayı ayağına çağırıyorsun..

Dediği anda serseriler üstümüze yüreye kalktı.
O anda gencin kolundan tuttum.
Bu atağı beklemediği için gafil avlandı ve kendini yerde buldu.

Bu sırafa Asaf'ta bana kafa kaldıran genci yumrukluyordu bir diğeri de üzerime yürümeye kalkınca kolunu kıvırdım ve onu da yere serdim.

Bir süre sonra hepsi yerdeydi.Ardından Renk'in çağırdığı polisler geldi.Biz olayı anlattıkVe gençler tutuklandı.

Onlar hastaneden çıkarken içlerinden biri abla be sen neymişsin?
Dedi.
Ali de bu lafa sessiz kalır mı?

Ah sen bir de onu benim gözümle görsen nasıl bir afet diyince.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Başucumdaki Mavi💙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin