Eylül Bahar ve Esma kafeye inerler.
Esma:Evet yeni şefler şimdi size şöyle anlatayım eee evet burası benim ameliyathanem siz hastaları iyileştiriyorsunuz ben de hamurları,patatesleri,elmaları.Anlaşıldı mı?
Bahar-Eylül:Evet hocam.
Esma:Güzel peki öyleyse şimdi Eylül sen elmaları al,yıka ve soy Bahar sende aynı işlemleri patatese yap ben de hamuru hazırlayayım.
Eylül:Bak bak bak Esmoş kafesinde doktorluk metotlarını mı uyguluyormuş.
Esma:Yani öyle de denebilir.
15 dk sonra.Esma:Eee yeni şefler ben hamuru hazırladım.Siz ne alemdesiniz.
Eylül-Bahar:Soyuyoruz şefim.
Esma:Bu şeflik bana yakıştı aşçı mı yetiştirsem?Hihh Eylül Bahar elmalarla patateslere ne oldu?
Eylül-Bahar:Soyduk işte.
Esma:Aman siz allah aşkına aşçı falan olmayın yarısını çöpe atmışsınız.
Bahar:Aman Esma beceremiyoruz işte.
Esma:Farkettim kuzum da Ali Hocayla damat adayını düşünüyorum.
15-20 dk sonra elmalı kurabiye ve anne patatesi pişmiştir.
Esma:Alp ,Ali Hocam hadi gelin bir şeyler yiyelim.
Alp:Geldik Esmam.
Esma:Oturun bakalım.
Ali Asaf:Yine döktürmüşsün Esma.Esma:Sağ olun Hocam yaptık bir şeyler.
Eylül:Çaylar da geldi alın bakalım afiyet olsun.
Alp:Çok sağ olun Hocam.
Ali Asaf:Sevgilim gel buraya otur.
Eylül:Geldim Ali.
Bahar:Esma her şey gerçekten mükemmel olmuş eline sağlık.Esma:Afiyet olsun kuzum bol bol yiyin.
Eylül:Ay ben size göstermedim değil mi bakın bu minik kalp atışımızın ultrasonu.
Esma:Ay bebeğim çok minik daha.
Eylül bak unutturuyorsun hani miniğime parti yapıcaktık.Eylül:Esma ya ne gerek var kızım.
Esma:(taklit ederek) Ne gerek var kızım.Bir de taş fırın kadına yakışır mı de tam olsun.
Eylül:Esma...
Bahar:Tamam kızlar sakin şöyle bir çözüm buldum biz miniğimize partiyi doğmadan hemen önce böyle büyük bir parti organize ederiz.Esma:Ha şu baby shower partisi denilen mi bahsettiğin.
Bahar:Evet ta kendisi.Eylül sen de tamam mısın?
Eylül:Bilmem hadi iyi madem ama siz ayarlıyorsunuz ona göre.
Esma:O iş bende şu ana kadar gördüğünüz bütün baby shower partilerini unutun.Ezber bozucaz teyzoşumla.
Oğuz:Merhaba Hanımlar Beyler nasılsınız?
Bahar:Merhaba.
Alp:İyiyiz Hocam.
Oğuz:Şu hırsız mevzusu ne oldu?
Eylül:Sahi ne oldu?
Ali Asaf:İfadeler ve kamera kayıtları doğrultusunda araştırma yapacaklar.
Esma:Ay şoketto.Bahar:Ne oldu Esma?
Esma:Eylül nasıl iştahlı yiyor.Oğuz:Eylül'e annelik yaradı.
Eylül:Esma sen benim lokmalarımı mı sayıyorsun?Esma:Hayır bebişim ya Eylül kızma şaka yaptım.
Eylül:Tamam kızmıyorum ama bir Ali bir sen tepemi attırdınız.
Oğuz:Anlaşıldı bu patlama Esma'ya değil Ali'ye idi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başucumdaki Mavi💙
RomansaMavi bir çift göz neler katabilir hayatınıza? Bu mavi bir çift göz hayata yaşamayı katıyor. Kalp atışım o maviliği görünce bir anda hız buluyor sanki okyanusun derinliklerinde boğulacak gibiyken bir anda göğü görmek gibi işte bu yüzden o benim Başuc...