-Shawn szemszöge-
Sírt. Miattam. Kellett nekem évekig piszkálni, hülye vagyok!!! (Itt fejbe vágtam magam). És kellett anyának összejönni az apjával.
Hazaértem és leültem a konyhába. Fél óra múlva csapódott az ajtó és Summer jött be és felszaladt a szobályába. Odamentem az ajtóhoz és csak azt hallottam hogy sír. Ezt jól elcsesztem. De csak azért piszkáltam mert szeretem. Vagyis... Nem... Na jó mégis. Nagyon szeretem és ez miatt nem akarom elveszíteni. Holnap elmondom mindenkinek hogy a húgom, mégha én többet is érzek....
-Summer szemszöge-
Reggel mikor felkeltem úgy néztem ki mint egy zombi!
Fel dagadt, kis írt,vörös szemek, kócos haj és fájó fej. Elmentem a fürdött és embert varázsoltam magamból. Lementem. Shawn az asztalnál ült és várt.-Indulhatunk?-kérdezte-
-Ömmm... Nemszabad hogy meglássanak.-néztem rá furán-
-Nemérdekel! Gyere! -zárta le a témát-
-Nemmuszály velem mutatkoznod, sétálok! -mosolyogtam rá-
Elindultam! Útközben ránéztem az órámra és rájöttem,hogy késésben vagyok.
Egyszercsak dudáltak mögöttem. Hátranéztem és Shawn volt az.
-Gyere! -mondta -
-De meglátnak!! -mondtam félve-
-Nem érdekel! -megragadta a kezem és elkezdett a kocsi felé húzni. -
-Kérlek ne! Nemszeretném hogy téged piszáljanak ( "lúzer ")miattam. -hajtottam le a fejem és sírtam.
Odajött és az államnál fogva felemelte a fejem és kényszerített, hogy a szemébe nézzek.
-Akárki piszkálni mer, annak velem gyűlik meg a baja, mert nem engedem hogy a családomat piszkálják.-simította meg az arcom. -
-De én nem is vagyok a családod!
-De most már az vagy! -adott puszit az arcomra, amibe belepirultam. Ezt ő is észrevette és jót mosolygott rajta.
Beszáltunk a kocsiba, az ablak felé fordultam és vártam mikor élünk oda.
-Suliban-
-
Mikor oda értünk mindenki minket nézett de Shawn az mondta, hogy ne folalkozzak vele, így hát mentünk tovább. A szekrényeknél Shawn egyik új haverja odajött hozzánk.
-Na mivan haver felszedtél egy kur.... Summer? -kerekedett el a fiú szeme.
-Igen! -mondtam furán. -Ismerlek? -kérdeztem mert még nemláttam ebben a suliban!
-Igen! Óvodában én voltam a legjobb barátod!
-Az nem lehet... várj hogy hívnak? -kérdeztem-
-Cameron Dallas! -mosolygott.
-Cam? -kerekedett el a szemem.
-Igen tökmag! Nem is hiányoztam? -szomorodott el.
Erre csak odamentem és jó szorosan megölelgettem.
-Dehogyisnem! -hatódtam meg.
-Oké hiszek neked..... De ti együtt vagytok? -méregetett furcsán Cam.
-Haver ő a húgom!-mondta Shawn kihangsúlyozva az utolsó szót.
Húgom! Miért van az hogy úgy érzem nem szeretnék csak a húga lenni?Miért van az hogy ha a közelében vagyok nagyot dobban a szívem? És miért van az, hogy szerelmes vagyok a Mostohatestvérembe?
Sziasztok! Itt az új rész remélem hogy tetszik, ha igen vote! Puszi! 😘
Xoxo: Era
YOU ARE READING
Tesó?😶(S.M. ff.) Befejezett:2019.04.27
Fanfiction-Kislányom el kell mondanom valamit-mondta apa -Mondd! -Barátnőm van. -mondta magabiztosan én meg lefagytam. És itt kezdődött minden!