-Summer szemszöge-
Miután végeztünk a tanulással, Brad megköszönte hogy itt lehetett és hazament.
Brad olyan aranyos, megértő és kedves...
Azt hiszem...kezdem megkedvelni!
-Brad szemszöge-
Úgy érzem valamit jól csinálok. Summer még csak sejteni sem sejti hogy mi a célom vele. Sőt mintha egy kicsit be is jönnék neki. Ha a bizalmába férkőzök megfektetem és pápá.
-Summer szemszöge-
Brad áthívott magához filmezni.
Felöltöztem és elindultam.Mikor odaértem kettőt kopogtam és már nyilt is az ajtó.
Felmentünk a szobába, én befeküdtem az ágyba, addig Brad elindította a filmet és ő is befeküdt mellém.
Egy ideje ment a film amikor megéreztem Brad kezét a combomon...
Először nem foglalkoztam vele de egyre feljebb csúsztatta.Leakartam lökni a kezét de nem sikerült mert erősen szorította.
-Brad mitcsinálsz???-kérdeztem ilyendten.
-Nyugi baby....jó lesz!
-Nem! Hagyjál! - kiabáltam.
-Csssssss!-csitítgatott közben elkezdte puszilgatni és szívni a nyakamat.
Elkezdtem kapálózni mire levette a kezét a számról.-Engedj el te barom!!!-és akkora pofont kapott hogy még nekem is fájt.
Kiszaladtam a házból majd elindultam egyenesen haza.
Útközben egy szórakozóhely előtti padon megláttam egy nagyon ismerős alakot....Shawn!
Amilyen gyorsan csak tudtam odarohantam és szorosan megöleltem.
-Te mit keresel itt?-kérdezte de már alig bírt beszélni mert olyan részeg volt.
-Nem! Te mit keresel itt?-vontam kérdőre.
Elkezdett hangosan nevetni...
-Jöttem a macskámhoz mert elhagyta az Eccarvúját!-váltott komoly hangnemre én meg alig bírtam visszatartani a nevetést.😂
-Értem...-és bumm eddig bírtam, olyan hangosan kezdtem el nevetni hogy szerintem az arrajárók azt hitték hogy szívtam.😂😂
-Húgi...mondhatok valamit?
-Persze!
-Szeretlek húgi...
-Én is báttyus...hisz a "testvérem vagy.-mosolyogtam rá.
-De én nem úgy szeretlek, hanem így!-majd felállt a padról, elém lépett és megcsókolt....én én visszacsókoltam!
Tudom hogy rossz ötlet volt mert ő a "testvérem."
Úgy érzem ezt még nagyon megfogom bánni....
Sziasztok!Itt az új rész remélem tetszik, ha igen vote.😉
Tudom hogy egy kicsit összecsapott de ilyent sikerült összehozni.😣
Sietek a kövi résszel.😃
Pusziii!😘Era💕💕
Segítőm: Rekuci19
YOU ARE READING
Tesó?😶(S.M. ff.) Befejezett:2019.04.27
Fanfiction-Kislányom el kell mondanom valamit-mondta apa -Mondd! -Barátnőm van. -mondta magabiztosan én meg lefagytam. És itt kezdődött minden!