-Shawn szemszöge-
Fél év telt el mióta Cloéhoz költöztem.
Sok minden történt ez idő alatt, például hogy nincs is gyerekem és Cloé pedig egy prosti.
És hogy miért vagyok még mindig nála? Mivel nem vagyok elég tökös ahhoz hogy Summer szemébe nézzek...
Apukájával tartom a kapcsolatot és minden héten egyszer ír hogy mi van vele.
Mióta elmentem nagyon keveset eszik és nem hajlandó kijönni a szobájából.
Iszonyatosan hiányzik és nem telik el egy nap se hogy ne gondolnék mézédes ajkaira és gyönyörű mosolyára...-Summer szemszöge-
Titokban minden nap várom hogy visszajön és elmondja mennyire szeret...de tudom ez nem fog megtörténni.
Minden nap arra gondolok milyen jó lenne ha a karjaiba zárna és felvidítana ha szomorú vagyok.
Hiányzik a nevetése
Hiányzik az illata
Hiányzik a mosolya
És hiányzik az hogy megcsókoljam.Úgy gondoltam nem ártana egy kis társaság ezért lementem Karenhez meg Apához.
Nagyon meglepődtek mikor megláttak.S: Sziasztok!
A: Szia kincsem, jól vagy?
S: Apa...nagyon hiányzik Shawn, nélküle nem teljes az életem.
A: Ne aggódj, ha szeret visszajön.
S: Igazad van...felmegyek a szobámba. - indultam volna el de Karen utánam szolt.
K: Summer!
S: igen?
K: Apáddal arra gondoltunk elmehetnél egy kicsit lazítani így vettünk neked jegyet egy Wellness hétvére, jó szórakozást! - nyomott egy jegyet a kezembe.
S: Tényleg jól esne egy kis kikapcsolódás, köszönöm!- öleltem meg őket-
Felmentem a szobámba és összepakoltam mert a jegy most hétvégére szól.
Miután összepakoltam letusoltam és el is nyomott az álom.-Shawn szemszöge-
Reggel rezgett a telefonom hogy Greg (Summer apja) írt hogy már nagyon hiányzok Summernek, és hogy minél hamarabb menjek haza.
Őszintén bevallom már én is haza akarok menni és haza is fogok.Délután megrendentem a jegyem ami vasárnap délelőttre szól, ami azt jelenti hétfő reggel újra otthon leszek és végre láthatom az én egyetlen Hercegnőmet akit mindennél és mindenkinél jobban szeretek...
-Summer szemszöge-
2 nappal később...
Nagyon jól éreztem magam és egy kis időre le bírtam nyugodni.
Hazaérve megöleltem apát és Karent majd felmetem a szobámba.
Egy kis idő mulva apa szólt hogy el kell ugrania valahova de max 2 óra és itthon van.Miután kipakoltam, telefonoztam egy kicsit mert úgy is keveset szoktam netezni.
Egy órája telózhattam mikor kopogtak.-Gyere!
Megint kopogtak
-Ahjj megyek már. -mondtam miközben sétáltam az ajtóhoz.
Kinyitottam és eléggé meglepődtem és szerintem ő is észrevette mert jót mosolygott rajtam.
-Szia Hercegnőm...
Na sziasztok nagy kihagyás után újra itt vagyok.
Őszintén szolva eléggé sokáig tartott megírni ezt a részt ötlet nélkül de összehoztam ez az...izét..
Na de remélem tetszik.
PusziEra
YOU ARE READING
Tesó?😶(S.M. ff.) Befejezett:2019.04.27
Fanfiction-Kislányom el kell mondanom valamit-mondta apa -Mondd! -Barátnőm van. -mondta magabiztosan én meg lefagytam. És itt kezdődött minden!