-Summer szemszöge-
Otthon elgondolkodtam azon, hogy lehet hogy hagynom kellett volna hogy megcsókoljon...Hisz lehet hogy jól sült volna el.
-Shawn szemszöge -
Kipattant a kocsiból így én is hazaindultam.Mikor hazaértem Summer már otthon volt és a szobályába guppasztott.
Felmentem a szobámba és gondolkodtam.....lehet hogy azért nem csókolt vissza mert nem szeret......vagy mert fél....
Átmegyek és kiderítem!
Odamentem az ajtóhoz és bekopodtam.-Gyere!-kiabálja.
-Szia...beszélhetnénk?-kérdeztem.
-Ahjj...gyere.-sóhajtott
-Figyelj a mai...-kezdtem el de közbevágott.
-Igen tudom, túlreagáltam, neharagudj.-hajtotta le a fejét.
-Nem....én vagyok a hibás, tudom hiba volt...neharagudj.-szomorodtam el.
-Nemharagszom!-mosolyodott el.
-Köszönöm!....De azért ne tagadd hogy nem volt jó...-vigyorogtam, mire csak egy szemforgatást kaptam.
××
Még egy pár órát beszélgettünk utánna elmentünk vacsorázni.És kezdem azt érezni hogy egyátalán nem bánja hogy megcsókoltam...
-Summer szemszöge-
Jajj Shawn olyan aranyos hogy bocsánatot kért...Igazából......Egyátalán nem bánom hogy megcsókolt....csak azt bánom hogy nemcsókoltam vissza...
De azt bánom a legjobban...hogy ő csak a mostohatestvérem maradhat....
Sziasztok! Itt az új rész, tudom hogy rövid lett de ígérem a kövi hosszabb lesz! Remélem tetszik, ha igen vote!
Jöhet hideg-meleg, helyesírási hibákért bocsánat, siettem!
Sietek a kövi résszel, Puszi!Xoxo: Era
YOU ARE READING
Tesó?😶(S.M. ff.) Befejezett:2019.04.27
Fanfiction-Kislányom el kell mondanom valamit-mondta apa -Mondd! -Barátnőm van. -mondta magabiztosan én meg lefagytam. És itt kezdődött minden!