20.rész

2.8K 84 0
                                    

-Shawn szemszöge-

-Szia hercegnőm...-köszöntem mikor kinyitotta az ajtót.
Kikerekedett szemekkel nézett mosolyogva...
Jobban megnéztem és tényleg nagyon lefogyott.
Sebaj...majd én megtömöm mint a hálaadási pulykát😉

-Summer szemszöge-

-Sz-szia Shawn.-dadogtam össze-vissza.

Közelebbjött én erősen a karjaiba zárt...már nagyon hiányzott!

-Jézus baba! Nagyon lefogytál, most azonnal megyünk enni!-kezdett el húzni a konyha felé.

-Hé-hé-héj! Shawn!- húztam vissza.

-Mi a baj?-kérdezte rémülten.

-Semmi csak...hiányoztál...- hajtottam le a fejem, de ő felemelte és mélyen a szemembe nézett.

-Te is...mindennél jobban...-mondta mosolyogva majd lágy, mégis szenvedélyes csókot nyomott a számra amitől megremegett a testem és kirázott a hideg de csak jó értelemben.

A csókunk után Shawn ragaszkodott hozzá hogy együnk, és elkezdett szendvicseket gyártani.
Kajálás után felmentünk a szobámba beszélgetni.

-Summer! Nagyon szeretlek és soha többet nem hagylak magadra...még ha leszakad az ég akkor sem!- mélyen a szemembe nézett és közeledni kezdett.
Már majdnem összeért a szánk, de Apa krákogása félbe szakított.

-Khm...Szia Apa!-kezdtem el nevetni.

-Shawn...vigyázz rá!- mondta majd kiment.
Oké...ez fura volt, na mindegy.
A nap további részében csak beszélgettünk és vagy 800-szor bocsánatot kért amiért itthagyott, de én már akkor megbocsátottam neki mikor belépett az ajtón.
Nagyon szeretnék rá haragudni de nem megy...túlságosan szeretem.
Ha szeretsz valakit mond el neki amíg teheted, mert lehet hogy túl késő lesz és akkor elég erősnek kell lenned ahhoz, hogy végig nézd hogy ő mást szeret.

-Shawn szemszöge-

Itt vagyok végre az életem értelme mellett.
Mindig bánni fogom hogy itt hagytam mikor szüksége volt rám.
Akárhányszor arra gondolok, hogy mit érezhetett amikor itthagytam összeszorul a szívem és mérhetetlen bűntudat fog el.
Én mindig csak a jót akartam neki és pont evvel bántottam meg.
Ha tehetném visszaforgatnám az időt és a tenyeremen hordoznám az én gyönyörűségemet.

A nap gyorsan eltelt és már csak azon kaptam magam hogy Summer mellett fekszek aki édesen szuszog...

-Summer szemszöge-

Reggel két ölelő kar közt keltem.
Kimásztam az ágyból és lementem reggelit csinálni, ami rántotta volt mert azt mindenki szereti.
Mire végesztem mindenki felkelt és együtt reggeliztünk mint egy nagy család.

Reggeli után felvettem az edző ruhámat és elmentem futni.
3 kilóméter után hazamentem és lezuhanyoztam.
Shawn ma is szívdöglesztően nézett ki amit szóvá is tettem.

-Shaaaawn!-kiabáltam.

-Igen babaaa?-kiabált ő is.

-Elmegyünk sétálni?-kérdeztem még mindig kiabálva.

-Hát persze Hercegnőm!-kiabálta.

A séta közben sokat beszélgettünk és mindent elmondott ami az elmúlt fél évben történt vele.
Késő este értünk haza, elmentünk fürödni külön-külön és egymás karjaiba aludtunk el...

Sziasztok!
Itt az ígért rész!
Szerintem minden héten lesz egy rész.
Remélem tetszik
Puszi

Era

Tesó?😶(S.M. ff.) Befejezett:2019.04.27Where stories live. Discover now