A csók után elindultunk haza.
Egy pár eséssel fél óra alatt otthon is voltunk.Shawn bűzlött a piátol ezért felkísértem a fürdőbe...
-Shawn szemszöge-
Nem voltam részeg, egy cseppet se ittam.
Summer elment valahova ezért követtem.
Út közben bementem egy szórakozóhelyre hogy még véletlenül se vegyen észre.A pulthoz akartam menni, inni egy colát de egy vad barom nyakonöntött a piájával.
Kiültem a padra és csak vártam.
Egy órát se kellett várnom Summer szaladt oda hozzám és jó szorosan megölelt.
Érezrem hogy valami baja van...Hmm....elhitetem vele hogy részeg vagyok...
××××××××××
-Szeretlek húgi...
-Én is báttyus...hisz a testvérem vagy.-mosolygott.
-De én nem úgy szeretlek...hanem így!-felálltam és megcsókoltam.
Visszacsókolt!!!😍
"Nagy nehezen"😉hazaértünk...
Ő elküldött fürödni mert szerinte "bűzlök a piától"Villám sebességgel megfürödtem majd bebújtam Summer ágyába...😂😂
-Summer szemszöge-
Amíg Shawn fürdött addig lementem inni.
-Summeeeer!!!!-Kiabált Shawn.
-Igen?
-Kérlek aludj velem húgiiii!!-kérlelt, de olyan aranyos volt hogy nem bírtam nemet mondani.
-Ahjj...jó legyen!
-Ezazz!!!-nem értem hogy mi abba a jó ha velem alszik.
Leoltottam a villanyt majd befeküdtem mellé mire ő automatikusan magához húzott.
-Summer...
-Hmm?
-Nem vagyok részeg.-nézett mélyen a szemembe.
-De akkor miért csókoltál meg?-vontam kérdőre.
Szembefordult velem majd mélyen a szemembe nézett.
-Mert szeretlek!-mondta majd lassan közeledni kezdett felém mire én hátráltam de ő magához húzott és megcsókolt...
(Időugrás)
[Másnap reggel az iskolában]Mikor beértem a terembe Brad az én helyemen ült és engem várt.
Mikor észrevett felált és odasietett hozzám.
-Summer kérlek ne haragudj, tudom hogy nagyon hülye vagyok csak annyira szeretlek és...-annyira sírt hogy nem bírta befejezni.
-Rendben....most az egyszer megbocsátok DE! Ha mégegyszer bepróbálkozol én leütlek.
És nem mellesleg nézd a nyakam!Elhúzta a hajam és megnézte majd bűnbánóan lehajtotta a fejét.
-Ne haragudj..😭😞
-Megbocsátok....de nem felejtem el.
Csak bólintott egyet és leült.
És a nap még csak most kezdődött.
Sziasztok! Siettem amennyire csak tudtam!😃
Remélem tetszik, ha igen vote!😉
Ha valami nem tetszik csak szóljatok, jöhet hideg-meleg!😊
És nagyon szépen köszönöm hogy ennyien olvastok!😍Puszii!😍
Era💕
YOU ARE READING
Tesó?😶(S.M. ff.) Befejezett:2019.04.27
Fanfiction-Kislányom el kell mondanom valamit-mondta apa -Mondd! -Barátnőm van. -mondta magabiztosan én meg lefagytam. És itt kezdődött minden!