Elmeséltem Hopenak mindent!
-Woow...-csak ennyit mondott.
-Igen....Na de most szépen összeszeded magad és elmegyünk vásárolni.
2 óra mulva....
Már egy kajáldában ülünk és azt várjuk hogy kihozzák a rendelésünk.
Miután mindent megettünk fizettem és már indultunk is hozzám.
Otthon felmentünk a szobámba és megbeszéltük hogy itt alszik, holnap megint elmegyünk vásárolni és holnap én alszok nála.
Mivel nagyon fáradt voltam ezért elmentem fürödni.
Mikor kész lettem gyorsan felöltőztem és átadtam a fürdőt Hopenak.
Mikor befeküdtem az ágyba szinte rögtön elnyomott az álom...
***********
Reggel arra keltem fel hogy Hope lába az oldalamba van.
Kikeltem az ágyból majd elmentem reggelit csinálni.
Nagyban sütöm a palacsintát amikor valaki magához húz és elkezdi puszilgatni a nyakam.
Mivel Hope ilyen nem csinálna és rajtunk kívül csak egy ember tartózkodik itthon, így megfordulás nélkül tudtam hogy ki az.
-Engedj el!
-Neked is jóreggelt Hercegnőm...-suttogta a fülembe.
-Mondom ENGEDJ EL! -kiabáltam rá és úgy látszik túl hangosan mivel egy kómás Hope sétált le a lépcsőn. Shawn rögtön elengedett és mintha semmi sem történt volna leült az eggyik székre és elkezte nyomkodni a telóját.
-Jóreggelt! Miért kiabáltál Sum?-kérdezte a kómás barátosném.
-Öm...csak!- zártam le a témát.
Leültünk és elfogyasztottuk a reggelit.
-Köszi Sum ez isteni volt!- köszönte meg Hope.
Elvittem a tányérokat a mosogatóba és elkeztem mosogatni mivel igen csak megnőtt a tányér kupac.
Egy kéz fonódott a derekamra.
-Köszönöm a finom reggelit Hercegnő.-puszilta meg az arcom.
-1.Még jó hogy finom lett hisz én csináltam!( ego lvl 100)
2.Nem vagyok a Hercegnőd!
3.Ne puszilgass!-az utolsót már szinte ordítottam majd fogtam magam és Hoppal együtt felmentem a szobámba.Elraktuk a pénztárcánkat és megismételtük a tegnapi napot.
-Shawn szemszöge-
A lányok felmentek a szobájába.
Pár perc mulva a lejöttek és már itthon se voltak.
Én meg kihaszálva hogy egyedül vagyok nekiálltam Summer ajándékának ugyanis holnap van a szülinapja.Ha minden jól sikerül akkor a holnapi nap lesz élete legszebb napja!
-Summer szemszöge-
Miután hazaértünk Hope kapott egy üzenetet amit kigülett szemekkel de mégis mosolyogva olvasott.
-Kiaz?
-Hmm?-kapta rám a tekintetét.
-Ki irt?
-Őmm...csak anya üzent hogy elkell utazniuk munkaügyben.
-Ohh.....értem.
Figyu...ma nincs sok kedvem ott aludni...ne haragudj...-Nyugi semmi baj majd bepótoljuk...-kacsintott.-De nekem most mennem kell.
-Rendben...holnap beszélünk!
-Mindenképp!-megöleltük egymást.-Na szioo!-köszönt és már csak annyit hallottam hogy becsapódik a bejárati ajtó.
********
Reggel arra keltem hogy valaki egy lágy csókot nyom a számra.
Kinyitottam a szemem és csak egy nagyon vigyorgó Shawnt láttam.
-Shawn! Ha mégegyszer....-néztem de nem bírtam befejezni mert megint megcsókolt.
-Boldog Szülinapot Hercegnő!-modta mikor elváltunk egymástól.
-Köszönöm!- és én sem hiszem el hogy ezt csináltam de megöleltem.
-Na gyere Hercegnő kész a reggeli.-megfogta a kezem és kihúzott az ágyból.
-Ohh....tetszik a pizsid.-vigyorgott.
Hát persze hogy tetszett neki mivel csak egy bő haspóló és egy bugyi volt rajtam.
Shawn magához húzott és mélyen a szemembe nézett.
-Nagyon szeretlek Summer!- mondta és láttam a szemében hogy komolyan gondolja.
-É-én is téged!-hajtottam le a fejem de ő az államnál fogva felemelte és megcsókolt.
Sziasztok életeim!❤
Kérlek írjatok véleményt nagyon sokat jelentene.💬😘💕🔐
Egy pár napig nem lesz rész mert ötleteket szeretnék gyűjteni.📝
Ja és mégvalami! Mivel a többi könyvemet nem nagyon olvassák ezért le fogom őket szedni.😞
Vagy lehet nem szedem le őket de amíg ilyen kevesen olvassák addig nincs értelme részt írni.😞Várom a véleményeket!😉
Puszi!!!😘Era!💕💕
YOU ARE READING
Tesó?😶(S.M. ff.) Befejezett:2019.04.27
Fanfiction-Kislányom el kell mondanom valamit-mondta apa -Mondd! -Barátnőm van. -mondta magabiztosan én meg lefagytam. És itt kezdődött minden!