hikayeyi medyayla okuyabilirsinizz
Başlıyordu yine uykusuz geceler artık alışmıştık ama yinede hepimiz için zor oluyodu . Kendimi zorlayarak yataktan kalktım gözlerimi ovuşturarak yürümeye başlamıştım ki yumuşak bir şeye basıp yere düşmem esnememi yarım bırakmıştı . Ama en garip olanı da ne biliyor musunuz ? Altımdaki şey her neyse fazla YUMUŞAKTI.
asideniz " olon hongonoz ozoromo çokto voryo sono bo olomo goçoroyom " ( ulan hanginiz üzerime çıktı varya seni bi elime geçireyim " almila kızım bittin sen hayır ne akla hizmet dövüşçü bi kızın üzerine basıyosan .
asideniz " lon hoyvon kol ozoromdon "( LAN HAYVAN KALK ÜZERİMDEN) hızla ayağa kalkarken arkama bakmadan topukluyodum bizim asinin ne yapacağı belli olmazdı Neboşum bunun adını boşuna ASİdeniz koymamış bir bildiği var kadının .
melisa " ne bağırıyosunuz be sabah sabah "
" guzumm kalk sabah oldu "
vuslat " kalktımmm" her zaman ki vuslat beni paylaşmayı pek sevmezde arkadaş .AAA ben size kendimi tanıtmadım ben Almila . Almila Özer . 19 yaşındayım konservatuvar bölümü 1. sınıf öğrencisim ve dansçıyım . Sesim güz-
" lan kim attı onu " kafama gelen terlikle sinirle arkamı döndüm asi elindeki terliğin tekini sallayarak " bu sabah ben terliğimi kimseye fırlatmadım diyodum kendi kendime ama paslanmışım biraz pratik yapmam lazım " meşhur asi terliği herles sabah bir öğün bu terliği yer. Bu eve giripte asinin terliğini tatmayan yoktur . İkram gibi düşünün her gelen fırlatıyo mal . kafama gelen ikinci darbeyle çığlık attım asideniz"sensin mal "
" lan sen beni mi dinliyon " vuslat " yawrumm deminden beri duvara bakarak salak salak konuşuyosun " " hadi ya "
melisa " durum vahim "
YAZARIN ANLATIMINDAN
Almila kızlara boş boş bakarken bi an şekilden şekile girmeye başladı
vuslat " noldu lan ? " almila garip şekillerini yapmaya devam ederken bir yandan da konusuyodu "çişim geldii " melisa " ulan git etrafı batırıcaksın " almila zor hareketlerle tuvalete koştu asi arkada gülmekten kendini yere attı " ulann penguen gibi gidiyo şu tipe bak " melisa da asiye eşlik ederken vuslat gülmekten ziyade annelik iç güdüleriyle hareket ediyodu . Yani sabah kalkılınca yapılacak olan ilk işi yapıyordu . YATAK TOPLAMAK . Arada asidenizi itekliyodu yatağı düzeltebilmek için . Asi yataktan kalkarak " ulan bu evde bi rahat gülemiyoz da " vuslat " dans pratiğimiz var bugün erken çıkıcaz o yüzden acele ediyorumm " melisa " ayyy bugün tekvando dersi vermeye başlıyacağım çocuk gelcekti ben onu unuttum " kesinlikle bunları söylerken üzerini değiştirmeye çalışmıyodu . asideniz " ben bugünlük spor salonunda olucam esneme hareketleri falan biraz çalışırım " almila " vuslattt benim dans için yeni aldığım ayakkabımı nereye koydun" vuslat " yatagının altına bak ordaydı en son " almila kafasını yatağın altına sokarak "burdaymışş" melisa " vuslat bee hiç zeliş sultanı aramıyoz sayende anamız gibi takılıyon lan " vuslat kıkırdayarak " ikinci ananım ben senin sus bakayım " kızlar vuslatın dediği son cümleyle büyük bir kahkaha patlatmışlardı .
İLK BÖLÜMÜNNN SONUUUU UMARIM OKURKEN EĞLENMİŞSİNİZDİR BİR SONRA Kİ BÖLÜMDE KARAKTER TANITIMI YAPICAM OY VERMEYİ UNUTMAYINN AYRICA ZAMAN AYIRIP KİTABIMI OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- BİZ BÖYLEYİZ -
Teen FictionBirlikte gülen birlikte ağlayan yeri geldiğinde erkek kesen kavgaya karışan ama bir o kadar da başına dert almaktan sakınan 4 kız . Her günü ayrı maceralı aksiyonlu geçen futbolcuların kralı , dansçıların en yakışıklısı 4 erkek ve bu sekizlinin mac...