Kızlar hızlı hızlı heves alıyolardı . Sekreter " kızlar meltem hanım sizi çağırıyor bi baksanız iyi olur " ( meltem hanım şirketin sahibi yani başkanın karısi ) vuslat nefesini duzenenleyerek konuştu " niye ki bi bilginiz var mı ? "
Sekreter " hayir vuslatcim sadece yanına çağırmam gerektiğini söyledi "
Almila " tamam Unni çıkıyoruz yanina şimdi tesekkurler " sekreter başını sallayarak gülümsedi . Kızlar asansöre biniceklerken arasla can asansörden çıktılar. Arasın gözleri kıpkırmızıydı elinde ise özensizce sarılmış bi bandaj . Can ise çapkın bakışlarıyla etrafı süzmeye devam ediyordu . Aras kızların yüzüne bakmadan çekip gitti . Can vuslatin yanağını sıkarak " sonra görüşürüz güzellik " diyerek yanindan uzaklaştı .
Vuslat " harbi dayak istiyo " almila vuslatın bu haline kıkırdamakla yetinmişti . Asansörün açılmasıyla vuslat derin bi nefes aldı çünkü asansor fobisi vardı her asansöre binişinde böyle olurdu . Kızlar meltem hanımın kapısını çalarak icerden gelecek komutu beklediler .
" gell "
Vuslat " şey meltem abla bizi çağırmışsın "
Meltem " evet kızlar sizlere hem iyi hem kötü haberim var " kızlar merakla meltem hanımın suratına bakıyolardi " uzatmadan anlatayım o zaman artık öğretim hayatınıza izmirdeki Özel Simya Koşu Yolu Kolejinde devam ediceksiniz "
Vuslat" ciddi misin meltem abla buu bu cidden "
Meltem " evet canim arkadaşlarınızdan ayrılmak zorunda kalicaksınız ama normal bi okuldan bahsetmiyoruz " derin nefes alarak devam etti " kayıtlarınız yapıldı okulun nasıl bir yer olduğunu elbetteki biliyosunuzdur ama prosedür olarak anlatmam gerekli . Okulunuzda bir çok farklı bölümler var dans , yüzme , futbol , basketbol , dövüş sanatları vs bunların da tabiki alt dallari var ama genel olarak bu şekilde tanımliyoruz . Okulda okuyan her öğrenci sabah koşusuna katılmak zorunda isminden de anlaşılıyodur zaten . Tıp okuyanlar , mühendislik , mimarlık gibi . Ayrıca dans ve herhangi bir spor dalında okumayan öğrenciler mutlaka bir hobiyle uğraşmak zorundalar . Bildiğiniz üzere okul ülkemizin en ünlü ve başarılı okulu orada okuyacağınız için şanslısınız. Barınma işine gelirsek yurtta kalıcaksınız okulun yurdunda şehir dışından gelen ogrencilerin hepsi o yurtta kalırlar. Sizin gibi youtube de ünlü olmuş iki dansçıyı kaçıracaklarını sanmıyordunuz heralde " kızlar meltem hanimın soylediklerine ufak bir tebessüm ettiler çünkü ikisi de melisa ve asi denizden nasıl ayrılacaklarını düşünüyorlardı. " şimdi gidin eşyalarınızı hazırlayın yarın uçağınız 2 de kalkıcak istanbuldan seçilmiş diğer öğrencilerle birlikte gidiceksiniz "
Almila " tamam meltem abla şey bişey sorabilir miyim ? "
Meltem " tabiki canım sorabilirsin "
Almila " az önce buraya gelen çocuklar kimdi "
Meltem " arasla candan bahsediyosun galiba gideceğiniz okulda okuyolar . Aras biyo medikal mühendisliği okuyo cansa futbol ama bildiğim kadarıyla aras okuduğu bölümü degiştiricekmiş bu sene ondan bana danışmaya gelmiş zaten "
Almila " hmm anladım "
Vuslat " neyse biz gidelim o zaman almila anca hazırlanır zaten"
Meltem " tamam kizlar yarın bende orda olucam zaten havaalanında görüşürüz "
Kızlar "görüşürüz "Asi denizden devam ~~
Kafamı biraz daha yastığın içine gömdüm bunu kızlara nasıl söylicektim ki yani bu kadar yetenekli olmamın sırası mıydı şimdii off lanet olsu--
Melisa " başardımmm asoo oldu sungyeolun yanına gidiyorum allahim cok mutluyum "
Asi " lan böğürme başımın dibinde nasil sungyeolun yanına gidiyosun izmire falan mi gidiceksin ? "
Melisa " knkk ÖSKYK 'ya(ozel simya koşu yolu koleji ) gidiyorum transfer edilmisim "
Asi " hadi be ciddi misin "
Melisa asiye sarilarak " ayy evett de ben sizden nasıl ayrılıcamm yaa "
Asi " benden ayrilamıyosun kardesim uzgunum "
Melisa " n-nasıl ? Yoksa sen de mi ? "
Asi " evett " kızlar o an ki sevinçle tekrar birbirlerine sarıldılar.
Asi " almilayla vusoya nasil soylicez "
Melisa " off bilmiyorum ki ya "
' ding dong ding dong ' ( zil çaliyo sjsjjsjs )
Melisa koşar adımlarla kapıyı açtı. Açar açmaz üzerine almilanin fırlaması bir oldu " lan noluyo ölüyorum lan "
Vuslat almilayi çekerek uzaklaştırdı " salak duygulandı yine bu arada size kötü bi haberimiz var "
Asi " neymiş ? "
Almila ağlamaklı sesiyle " ÖSKYK'ya transfer edildik "
Asi " siktir git amk ya "
Vuslat " oğlum ciddiyiz biz "
Melisaa " LAN BU NASIL BI SEY "
Almila " niye bu kadar tepki verdiniz ya "
Asi " biz de ayni yere transfer edildik de "
Vuslar " hadi be ohaa valla mi "
Melisa " vallaaa "
Almila " yaaaa " melisayla almila birbirine sımsıkı sarılmış mutluluklarini yaşıyorlardı
Vuslat " gidin aşkınızı baska yer de yaşayın amk "
Asi " lan vuso ülkenin en iyi kolejini kazandık hem de aynı anda bence bu sefer biz de sakin olmayalim " asi ve vuslat da kızların arasına katılmışlardı .Onlar için hayat şimdi başlıyordu aksiyon heyecan tutku aşk dram hepsinin içinde olduğu bu hikayede sen de bizimler misin ? 😉😀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- BİZ BÖYLEYİZ -
Genç KurguBirlikte gülen birlikte ağlayan yeri geldiğinde erkek kesen kavgaya karışan ama bir o kadar da başına dert almaktan sakınan 4 kız . Her günü ayrı maceralı aksiyonlu geçen futbolcuların kralı , dansçıların en yakışıklısı 4 erkek ve bu sekizlinin mac...