ö

120 10 74
                                    

 ''Arkadaşlık kuvvetli bir bağdır. Paraya ihtiyaç olunca başvurulmazsa, ömür boyu sürer.'' Mark Twain

hikayeye güzel bir sözle başlayalım dedim canlar keyifli okumalar :) 

Merve hanım " evet kızlar proje ödeviniz boyunca sizlere eşlik edecek olan arkadaşlar sizin için hazırladığımız çalışma odaların da bekliyor vuslat ve almila sizin için dans pratik odası tercih çünkü malum işiniz bu . Asi deniz ve melisa sizin için kullanacağın malzemelerin bulunduğu ferah bir oda seçtik . Umarım öğrencilerinizle iyi geçinirsiniz benim işim şimdilik bitti bol şanslar kızlar " merve hanım kızlara gülümsedikten sonra bulundukları ortamdan ayrıldı .  Almila " valla ben öğrencimi daha fazla bekletemem gidiyorum " vuslat da almilanın arkasından çıktı . asi deniz " biz de gidelim bari " kızlar odalarına dağılmışlardı hepsi yeni öğrencileriyle tanışmanın heyecanını yaşıyodu her ne kadar asi deniz belli etmese de . 

NOT : Bundan sonraki konuşmaları korece olarak düşünün canlar çünkü öğrencilerin hepsi koreli ve türkçe bilmiyolar .

almilaa " merhaba " 

lee ha rang (almilanın koreden gelen öğrencisi  ) " oh merhaba almila abla " 

vuslat " selammm" 

woo si yeon " selamm vuslat unnii " 

aşağıda gördüğünüz tatlışlar vuslat ve almilanın öğrencileri erkek olan yani lee ha rang , kız olan yani woo si yeon evet öğrencileri de tanıdığımıza göre artık derslere başlayalım . 

ha rang " unni işimiz bitince baskaetbol sahasında da pratik yapsak olur mu? " almila ha rang ' ın önüne eğilerek " ama çok yorulmuş olursun canım " ha rang eliyle ensesini kaşıyarak " şey benim sevdiğim kız basketbol üzerine çalışıyo da " almila ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ha rang " unni işimiz bitince baskaetbol sahasında da pratik yapsak olur mu? " almila ha rang ' ın önüne eğilerek " ama çok yorulmuş olursun canım " ha rang eliyle ensesini kaşıyarak " şey benim sevdiğim kız basketbol üzerine çalışıyo da " almila şaşırmıştı çünkü lee ha rang türkiyeye yeni gelmişti en azından o böyle biliyordu ayrıca o da 9 yaşında ne sevgilisi yaa almila " ha rang sen türkiyeye yeni gelmedin mi ne ara oldu bu ? " ha rang iç çekerek " ilk görüşte aşk bizimkisi unni " almila ha rangı cimcikleyerek " seni eşşek sıpası ilk görüşte aşkmış hadi oyalanmayalım da çalışmaya başlayalım" 

Tatlış lee ha rang ' ımızın yarışma için almila ile çalıştığı şarkı 👇👇👇

ikili yoğun bir çalışmanın üzerine kendilerini yere attılar . ha rang " unnii güzel çalıştık " almila ha rang'ın yanagını sıkarak " çok yorulduk ama değdi bence " ha rang " ee şey o zamannn" almila " tamam tamam seni basketbol sahasına götürcem ama önce üzerimizi değiştirelim bence bzi böyle görürlerse kaçabilir  " ha rang " kkkk aynen unni hadi gidip üzerimizi değiştirelim " almila " yakışıklı sen burda değiştir benim kıyafetlerim vuslat ablanın yanında oraya gitmeliyim sonra da basketbol sahasında buluşuruz tamam mi ? " ha rang kafasını olumlu anlamda sallayarak soyunma odasına gitti . Almila da ha rang gittikten sonra bir alt katta bulunan vuslatın pratik odasına gitmek için merdivenlere yöneldi . Vuslat'ın yanında melisa ve asi deniz de vardı sanırım işleri erken bitmişti bu  yüzden vuslatın yanına gelmişlerdi . Almila içinden vayy pislikler benim yanıma gelmiyolarda vuslatın yanına gidiyolar ben size sorarım ama " almila sessiz sessiz asi denizin arkasından yaklaştıı ve "ASOOOO" diye adeta anırdı " lan ne bağarıyon kulağımın dibinde ! " diye asi denizde almilaya bağırdı. " sadece lakabın hala aso mu diye kontrol etmek istemiştim " dedi almila sırıtarak . vuslat " kızım sen harbi malsın haa " almila " eyvallah karşimm " melisa " ben ne günah işledim acaba " almila " tanrımm " deyince herkes gülmeye başlamıştı . almila " lann dur ben üzerimi değiştirip basketbol sahasına gidicektim " melisa " hayırdır niye " vuslat " almila aras da basketbol sahasında değil mi " almila içtiği suyu fışkırtarak " neee " kızlar kıkırdakı asi " ne kızım çocuğu kesersin işte tatlı çocuk bence " almila " sanane aso allah allah hem ben ha rang için gidicem" konuşurken bir yandan da giyiniyordu nee kardeşlerinden utanıcak değil ya melisa " ha rang ne alaka " almila " bizim bıdığın sevdiği kızda basketbol ile ilgileniyomuş onu görmek için gidicez " asi deniz " yani sen ha rang ' ın öğretmenisin aras da ha rang'ın sevdiği kızın öğretmeni bu bir tesadüf mü acaba " almila " gidiyorum ya ben " asi deniz " dur bende gelicem "almila " niye gece orda diye mi yoksa " asi " kızım dayak mı istiyosun ne alakası var siparış verdiğim malzemeleri basketbol takımının kaptanı almış onu alıcam " vuslat " iyi gidin bakalım ben si yeonu yurduna bırakıp yürüyüşe çıkıcam " melisa " ben spor salonuna inicem valla hatta gidiyorummm " asi " ee ha rang ' ı almıcaz mı ? " almila " yok o üzerini değiştirip direkk inicekti hatta çok bekletmiş olmalıyım onu sen uyuşuksun şimdi ben gittimm" asi " ulann almila " 

BASKETBOL SAHASINDA

aşağıdaki bu güzel yerr okulumuzun basketbol sahası 

ha rang " unni nerde kaldın yaa çoktan başladılar bile " almila beline koyarak derin nefes aldı koşarak gelmişti bu yüzden nefes nefese kalmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ha rang " unni nerde kaldın yaa çoktan başladılar bile " almila beline koyarak derin nefes aldı koşarak gelmişti bu yüzden nefes nefese kalmıştı . " ayy öldüm zaten ha rang " ha rang " gel otur unni aras abiler başladılar zaten " almila hızla kafasını kaldırdı açıkcası karşısında tişörtünü çıkarmış ve terlemiş bir aras görmeyi beklemiyodu . Hadi ama bugün ikinci kez onu böyle görüyodu ve bu almila için hiç iyi değildi " yazarcım niye iyi olmıcakmış hem banane o kaslı yakısıklı sırıktan " yazar " hıhı eminim " 
Arasın o an ki hali

Aras öğrencilerine gülümseyerek " size gösterdiğim harekketleri 4 set 10 kere yapın ben şurda olucam " almila " ohaa hayvan bi de gamzeleri var yaa " ha rang " unni sen aras abiyi mi kesiyosun " almila " aa ha rang ne alakası var hem sen sevdiğin ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aras öğrencilerine gülümseyerek " size gösterdiğim harekketleri 4 set 10 kere yapın ben şurda olucam " almila " ohaa hayvan bi de gamzeleri var yaa " ha rang " unni sen aras abiyi mi kesiyosun " almila " aa ha rang ne alakası var hem sen sevdiğin kıza baksana " aras almilayı fark edince şaşırdı normal olarak onu burda görmeyi beklemiyodu üzerine tişörtünü  geçirerek yanına gitti " selam " diyerek gülümsedi almila içinden gülme vicdansızın oğlu bak ya gamzeleri de çıktı ne dicem ben ha selam diğcem " s-selam" hay allahım ya kekelemk nerden çıktı şimdi aras " seni burda görmeyi beklemiyodum açıkcası " " sey ya ha rang için gelmiştim" aras almilanın yanına oturarak " bence beni tanımalısın çok da yakışıklıyım " çok yakışıklısın da bunu sana söylerek egonu tatmin edemicem sırık gamzeli " allah sahibine bağışlasın ne diyim" aras iç çekerek öğrencilerini izleyen almilaya baktı " sahibi fark etmiyo ki bağışlasın " almila "hı bir şey mi dedin " " şey dedim çıkışta bir şeyler içsek mi " " sen mi ısmarlıcaksın ? " diye sordu hevesle almila aras gülerek " ısmarlarım sorunn değil " almila " tamamm geliyorum o zamann" asi " lan oğlum manyak mısın nesin ya almışsın teşşekkür ettim daha ne istiyosun " almila " asonun sesi miydi o " arasla almila oturduklerı yerden kalkarak sesin geldiği tarafa  gittiler almila " asi deniz noluyo burda " asi " sana söyledim ya sipariş verdiğim malzemleri basketbol takımının kaptanı almış diye o kaptan bu şahısmış ve malzemeleri istediğim halde vermiyo " aras " gece abi versine kızın malzemelerini " gece " önce bir teşekkür etsin sonra alsın malzemelerini " asi " etmiyorum lan etmiyorum hey allahım ya " gece " o zaman bende vermiyorum " asi " hasbinallah " gece asiye biraz yaklaşarak " sende ne buluyolar anlamıyorum " " sende olmayını " almila ve aras " oww fena laf soktu " asi de geceye meydan okuyarak biraz yaklaştı " hem o kıt beyninle anlaman zor canısı " aras " kavga da söylenmez " almila " yürü bee asoo " gece " en azından benimki sadece kıt sende o da yok canısı " asi " canına mı susadın lan sen " gece " susadım napıcaksın" aras ikisinin arasına girerek " yeter ya uzatmayın artık " almila gecenin yanında duran malzemeleri görünce yavaş yavaş onlara doğru yaklaştı gece ve asi kavga ettiklerinden aras da onları ayırmaya çalıştığından fark etmemişlerdi almilayı aras " gece ver asinin malzemelerini " gece " önce teşekkür edicek " almila gecenin omzuna elini koyarak " asom istemezse teşekkür ettirtmeyiz aslanım " diğer eliyle de asiye malzemeleri uzattı asi " umarım cevabını almışsındır hadi gidelim almila " almila da kafa sallayarak asinin yanına geçti ve oradan uzaklaşmaya başladılar  aras " almila ama kahve içicektik " almila arkasını dönerek " dersin bittiğinde okulun önünee gelirimm gamzelii" aras " tamamm" gece " gamzeli falan hayırdır " aras " bilmem bende beklemiyodum" gece " kahve içme meselesi " aras ilerlerken " sordum kabul etti ben sizin gibi öküz müyüm oğlum ? " 

bittiğğğğğğ

umarım beğenmişsinizdir medyadaki şarkı kesinlikle arasın yüzünden değil ne alaka canım :) 

- BİZ BÖYLEYİZ -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin