L

43 4 3
                                    

Aras " lan biri beni cimcirsin şuan rüyadayım galiba " can " ahh kalbime bir seyler oluyo " gece " yanliz hakkını yemeyelim kizlar guzel dans ediyolar " gecenin sozleri üzerine can ve aras öldürücü bakışlarını yolladılar. Bakışlarını içerden gelen sesler son verdi kerem diğerlerini beklemeden kızların da bulunduğu pratik odasına girdi kerem " selam kizlar " aras " lan bu cocuk yakışıklı yakışıklı almilanin yanina mi gitti " can arasın kafasına geçirerek " sus lan veled çocuk dediğin kişi senden büyük " aras gözlerini devirerek keremin arkasından girdi. Gece " ya sabırrr" kızlar çok yoruldukları için kendilerini yere atmışlardı asi " kızım çok iyiydiniz lan " vuslat " kızım iyiyi kötüyü bırak şimdi bana su ver ölüyorum yaa " melisa " biz de su yok ki " Almila " siz nasıl insanlarsınız ya insan yanında niye şu taşımaz " Almila söylenirken aras önüne su şişesini uzattı " birileri su istemiş galiba " Almila " sen cansın yaa " can " lan can benim noluyo " gece " sizinle nasil arkadaş oldum ben ya mal " meltem hanım " kizlar tek kelime ile harikaydınız bayildimm hadi gidin biraz dinlenin " vuslat " sağolun efendim " can elini vuslata uzattı genç kız ise anlamsız bakışlarıyla yakışıklı çocuğa bakıyordu can " kalmicak mısın ? " Vuslat canın elini tutmadan ayağa kalktı " gerek yok " can " niye böyle yapiyosun " vuslat " ne yapmışım? " can " insan gibi yardim ediyorum ama sen tersliyosun " vuslat " ee herkese hakettiği tepkiyi vermek lazım hadi kizlar gidelim ben çok yorgunum " can sinirle boynunu sağa sola yatırdı " bu kıza ne yaptım anlamiyorum " gece elini canın omzuna attı " bir sey yapmana gerek yok karşim sadece kız zamparalarla takılmıyo o kadar " can " kess" aras " ya valla ben bitiyorum bu kıza ne tatlış dans etti öyle " kerem" kızlar cidden çok iyiler bu konuda " can" yürüyün yurda gidelim artık zaten buraya gelmemiz bile hataydı " can pratik odasının kapısını çarparak dışarı çıktı gece " çok kasıyo ya bu çocuk hadi gidelim" erkekler de canın ardından odayı terk ettiler .

KIZLARDAN DEVAM 

melisa " asooo" asi deniz yataktan kalkmadan cevap verdi " he bebeğimm" melisa " ben çıkıyorum bizim yawrular uyanınca birlikte bir şeyler yapalım " asi " olur uyanınca geliriz senin oraya " melisa " timam canımcımm gidiyorum hadi ben " melisa ayakkabılarını giyerek son kez aynaya baktı saçlarını düzeltti ve evden çıktı . Yürürken bir yandan da çantasından kulaklığını çıkarmaya çalışıyodu tabiki de her klişede olduğu gibi birine çarpmadı hala düz yolda yürüyo yani ."nerde şu lanet olasıca kulaklık hehh buldum da benim çantamda kahve fincanının ne işi var ya ... ulan Almilaa bezdim yeminle bezdim bu kızdan sanırsın 5 yaşında bir velet " melisa karşı yoldan gelen tanıdık seslerle kafasını o yöne çevirdii " ohaa araslar değil mi onlar bakayım valla da onlar ulan milletteki şansa bak elalemin yurdu starbucksa burger kinge yakın bizim yurt bime a101 e insan psikolojikmen fakirleşiyo lan neyse aldırma melisa sen dersine odaklan ben niye kendi kendime konuşuyorum yaa töbe töbee " pratik odasında görevli çalışan " hoşgeldiniz melisa hanım öğrencileriniz sizi bekliyorlar içeride " melisa " hoşbuldum geçiyorum hemen " melisa heyecanlıydı çünkü eski okulunda küçük çocuklara eğitim veriyodu ama şimdi kendi yaşıtlarıyla birlikte çalışacaklardı bu yüzdendi heyecanı . Derin nefes alarak içeriye girdi " oha lann taş bunlar " tabiki de içinden geçirdi . Öğrencilerinden birisi yanındaki arkadaşlarını dürttü "hoca geldi galiba lan " taş çocukların hepsi birden melisaya dönünce genç kız haliyle biraz utanmıştı çekingenlikle konuşmaya çalıştı " şey selam ben yeni antreman hocanız ismim melisa " aralarındaki belki de en yakışıklı olan kaslı çocuk bir adım öne çıkarak " merhaba hocam ben bizim tayfanın lideri doğukan " melisa " memnun oldum fazla boş yapmadan derse başlasak mi ne dersiniz ? " doğukan " biz ısındık  hocam direk başlayalım isterseniz " melisa kafasını onaylar biçimde salladı ve sırtındaki çantayı yanında bulunan bankın üzerine fırlattı ve öğrencilerinin arasına karıştı güzel bi ders olucaktı en azından melisa öyle umuyordu. 
******
Asi " almilaaaa kalksana lan " Almila " Yahh beş dakika daha " diyerek battaniyeyi üzerine çekti.  Vuslat " başlıcam şimdi senin beş dakikana lan 4 saattir uyuyosun " Almila " yaa yorgunum bennn" asi " melisanın dersi yarim saate biticek dışarda bir şeyler yapıcaz daha hazirlanicaksın hadi " Almila " siz hazirlanin ben beş dakikaya hazirlanirim zaten " vuslat " kızım sen manyak senin  5 dakikan bizim için 1 saat " Almila üzerindeki battaniyeyi ayaklarıyla teperek " uf tamam kalktım yaaa ama sizin de çok uykunuz olduğunda bende aynısını yapicam size " asi " hadi hadi çok konuşma biz gidiyoruz yavaş yavaş bize yetiş tamam mi ? " Almila tuvaletten bağırarak " tamammmm" vuslat ile asi deniz evden çıkarken tabiki de almilanin dedikodusunu yapmiyolardi hiç yaparlar mı canım 😁 vuslat " harbi mal lan bu " asi " yeni mi anladın yawrum ? " Vuslat " yoo önceden de biliyodum da bugün tam emin oldum " ikisi gülüştüler. Almila kendi kendine söylenerek ayakkabilarini giyiyordu" hayir yani azicik uyusam nolurdu ki yorgunum ya ben yorgunum bi de beni beklemeden gidiyolar pislikler nolcak"

Melisadan

Kafamı yerden kaldırarak benim gibi yerde yorgunluktan yatan taşlara pardon öğrencilerime baktim cidden çok yakışıklılar lann melisa kendine gel sen onların öğretmenisin öğrencilerinden küçük öğretmen aman ne güzel 😒 " beyler bugünlük bu kadar yeter baya yorulduk zaten emekleriniz için teşekkür ederim " öğrenciler melisaya selam verdikten sonra melisa pratik odasından çıkıp kızlarla buluşacağı yere doğru yürümeye başladı . Çok yorgundu bir an önce eve gidip uyumak istiyodu siz şimdi diyosunuz lan sen çağırmadın mi kızları buluşalım diye evet ben çağırdım ama nerden bileyim ben bu kadar yorulacağımı allah allah heh bizim kızlar da gelmişler zaten lan almila nerde dur bi dakika bunu dışımdan soylemem lazim galiba " lan almila nerde " asi " eşşek sıpası hala uyuyodu zorla kaldırdık arkamızdan gelicekti gelir birazdan " melisa " hee tımım ee napiyoz " vuslat " kızım bizi sen çağırmadın mı ne yapacağımızı planlamış olman lazım " melisa " ben orasını hic düşünmedim yaaa " asi deniz melisanin kafasına bir tane geçirdi " mal " o sırada üzerlerine afedersiniz öküz gibi koşan bi Almila vardıi " geldimmm yetiştim mi gaçtı  mı uçak " asi deniz " allahım ben ne tür mallarla uğraşıyorum lan ne uçağı" Almila sırıtarak " melisa uçağı " dedi kizlar birden gülmeye başladılar tabiki de asi deniz hariç o sadece göz devirmekle yetirdi almila " ee nereye gidiyoruz ben çok açım yaa " vuslat " AVM'ye gidelim o zaman ilk önce bir şeyler yeriz sonra da sinemaya gideriz " kizlar da vuslatın fikrini onaylamıştı asi " yürüyün hadi yolun ortasında dinlenci gibi bekliyoruz " asi deniz hic sağına soluna bakmadan karşıdan karşıya geciyodu ama vuslatın seslenmesiyle adımlarını durdurdu " ne var la--" sözünü devam ettirememisti çünkü...

Uzun zamandır bölüm atmıyodum kuzular amaa artik geri döndüm fazla ekşınlı değilde daha cok komik bi bölüm  oldu ama sonu biraz ekşınlı o zaman napiyoruz minik yıldıza dokunup yorum yapıyoruz diğer bölümde bomba gibi geliyorummmmm🤗🤗🤗

- BİZ BÖYLEYİZ -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin