2. bölüm

104 7 1
                                    


Kahveleriniz elinizde degil mi canlar o zaman başlayalım ...

Vuslat " almila iki saattir rimel sürüyosun yeter alt tarafı dans pratiği yapıcaz " almila elinde rimelle vuslata dönerek " sana da yapalım kuzum " almila yavaş yavaş vuslata yaklaşıyodu vuslat"almila sakin ol ve elindeki silahı yere bırak "

- almila " MELİSAAA"

- melisa " anırma lan burdayım noldu "

- almila " operasyon var " ikisi de psikopatca birbirine bakarak " çok eğleneceğük "

- vuslat " ya hayır ama tek tek gelinnn la gittt almila inşallah telefonun dans pratiğinde fotoğraf çekerken şarjı biter melisa inşallah önünde metal kaşıkları birbirine sürterler "

- asi deniz " owww kavgada söylenmez "

- vuslat " lan asoo kurtarsana " asi vuslatın önune geçer geçmez kızlar 360 derece dönüş yaptılar - vuslat " vay pislikler "

- almila " sabah yediğim terliğin tadı damağımda kalmadı kusura bakma vuso "

- melisa " hiç çekemem kanka ya "

almila " lan geç kaldık " vuslat " ben ne diyom acaba sabahtan beri " melisa " aso bende çıkıyorum evi dağıtma " hehe git hadi " kızların gittiği yön melisanınkine göre ters taraftaydı bu yüzden ayrılmak zorunda kalmışlardı .Vuslat ve Almilanın eğitim aldığı şirket evlerine çok yakındı yaklaşık 10 dakikalık bi mesafe vardı bu yüzden rahattılar .

sekreter " kızlar hadi dansçılar geldiler sizi bekliyolar "

almila " tamam serpil abla çıktık " kızlar adımlarını hızlandırarak pratik yapacakları salona girdiler . başkan " hah kızlarda geldiğine göre başlayabiliriz artık almila ilk sıra sizde hadi bakalım ( almila ve öğrencilerinde ) ." almila çantasını vuslata fırlatarak öğrencilerinin yanına geçti

almila " gençler çalıştığımız gibi heyecan yapamayın hadi bakalım"

( ilk 1.07 dakikaya kadar almilanin bölümü)
Başkan " müthişti kızlar "
Vuslat " kankaggg cok guzeldiniz be" almila öğrencilerine dönerek " cidden çok iyiydiniz kızlar tebrik ederim "
Öğrenciler "sizdee cok iyiydiniz hocam "
Başkan " eeee hadi birazda vuslat ve takımıni görelim "

Devam edecek.... oy vermeyi unutmayın 😍😍

- BİZ BÖYLEYİZ -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin