MULTİDEKİ ÖMER VE ASLI.
Ömer, aslıya dönerek "aslı sana birşey itiraf etmek istiyorum" . Aslı," ne itirafı abi seni dinliyorum" . Ömer, "aslı bana akıl ver sen psikolog okudun" . Dediğimde, aslı "ne oluyor abi anlatır mısın artık, Ömer," ben aşık oldum hemde deliler gibi öyle böyle değil". aslı," biliyorum abi Dilana aşık oldun dimi". Ömer "sen nerden biliyorsun ki". Aslı "abi allah aşkına aptal aşıklar gibi davranıyorsun. Ve bana göre dilan da boş değil sanırım sana karşı". Ömer, "ciddi misin aslı o da beni seviyor mudur." Dediğimde aslı, "bilmem benim ki sadece bir tahmin. Peki neden bana söylemedin yani neden sakladın". Ömer, "aslı söylemek istedim aslında ama boran ağanın sana yaptıklarından karşı çıkarsın sandım".
Aslı, "saçmalama abi,o öküzün dilanla ne alakası var, hem dilan melek gibi bir kız bende isterim, böyle bir Yengem olsun. Hatta istersen anneme söyleyelim istemeye gidelim ne dersin" . Ömer, "olmaz aslı dilanın duygularını bilmeden olmaz, belki sevdiği vardır". Aslı," olabilir aslında ama sormadan bilemezsin işte" , Ömer, "doğru söylüyorsun ben Dilana açıklayım dimi" aslı, "eee yani yangından mal kaçırır gibi kız mı istenir, iki gönül bir olunca samanlık seyran olur ömer bey" Ömer, "büyümüş öğretmen olmuş da abisine edebiyat da yaparmış. gel buraya cadı..Ömer aslıya sarılarak, İyiki varsın iyiki benim kardeşimsin. kız bak hele sen bana, seninde gönlünde var mı biri, varsa saklama ilk önce bir adamı tartalım da, ona göre kız kardeşimi veririm, haberin olsun ona göre benden kız istemek o kadar kolay değil hanımefendi. Aslı, gülerek "ilahi abi kim benim gibi bir cadıya katlanır ki, Ömer," ben sana ömrümün sonuna kadar katlanmaya hazırım gülüm sen benim herşeyimsin....
Ömer'i ağzından
Aslıya, herşeyi anlattıktan sonra uzun uzun düşündüm, Dilana nasıl açılırım diye ve en sonunda buldum. dilan nede olsa gelir buraya bir fırsatını bulup onunla konuşmam lazım. Sabah erken kalkıp çarşıya gitmek için hazırlandım. Aşağı indiğimde kahvaltı hazırdı. Aslı, "oooo günaydın Ömer bey, ne bu şıklık" Ömer, "aslı saçmalama ne şıklığı çarşıya gidecem. Dedem, anneme dönerek “artık ömerin evlenme yaşı geldi de geçiyor, bulalım böyle helalinden süt emmiş bir kızı da evlendirelim oğlanı, ne dersin Hatice. Annem, “olur abi aslında benim kafam da var biri, Haşim ağanın kızı dilanı çok sevdim, çok güzel bir kız, isteyelim mi. Dedem, “olur dilan kızımızı bende çok seviyorum akşam hazırlıklar başlasın Haşim ağalara kız istemeye gidiyoruz. Ömer, "ben kendimi kaybetmiş ağzım açık bir şekilde onlara bakıyordum rüya mı görüyorum. Diye düşünürken. Aslı, sanki içimi okumuşçasına" abi rüya değil gerçek, kendine gel "dediğinde bir an kendime geldim ve önümdeki sıcak çayı heyecandan bir yudumda içerken, Ömer" anne, yandım yandım. Annem “oğlum dikkat et, al soğuk suyu iç ne oldu, Aslı hemen lafa girerek "yok anne abimin yangını çaydan değil onun yangınını ben bilirim. Neyse ben okula kaçar beni bekleyen bir sürü şirinlerim var siz oğlunuzla ilgilenin hadi görüşürüz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE VE AŞK
Teen FictionAslı ve boranın Töre yüzünden birbirlerine hissettikleri nefret başka duyguları da beraberinde getirebilir.