Aslınım ağzından.
Okula gittikten sonra herşey daha güzel olacak düşüncesiyle öğrencilerime ders anlattım ve okuldaki günüm nasıl geçti hala anlayamadım. Yaşantılar aynı ama Her birinin farklı farklı hayalleri vardı. Bende o hayallerin gerçekleştirmeleri için elimden geleni sonuna kadar yapacam, hayaller hep bir adım önde olmalı diye düşünüyorum. Çünkü yıkılan her bir hayalin enkazından ölü canlar çıksın istemiyorum, canlı ama bi o kadar da azimli olmaları beni mutlu ediyor. Öğrencilerimin her birinin ayrı ayrı güzellikleri sahip olduklarını görüyorum ve onlarda ki o azmi görebiliyorum bu yüzden çabalarım her zaman onlar için olacak. Tıpkı babamı kaybettikten sonra her gece rüyama gelecek umuduyla uyumak ve her sabaha uyanışım da isyan edemeyişim gibi.
Eveeet çocuklar gelelim sizin asıl konunuza hafta sonu neler yaptınız anlatın bakalım. Herkes parmaklarını kaldırınca neler yapabildiklerini o kadar çok merak ediyorum ki .
Zeynepcim senden başlayalım ne yaptın hafta sonu hepimiz merak ediyoruz
Zeynep: öğretmenim ben ders çalıştım verdiğiniz ödevleri yaptım anneme babama yardım ettim .
Aslı: aferin zeynepcim aynı zamanda ailelerimize yardımı aksatmıyoruz yardımlaşmak güzeldir. Peki rojin sen ne yaptın.
Rojin: öğretmenim bende annemle babama yardım ettim herkes gibi. Annem hep şöyle der ; her işi öğrenin yarın bir yere gittiğinizde bilmiyor birşey öğretmemiş demesinler.
Aslı: evet annen doğru söylemiş rojin her işi bilmeyebilirsiniz ama en azından bilgi sahibi olmak sizi hayatta bir adım öne taşır bunu unutmayın.
Peki çocuklar bugün biraz sohbet edelim sizinle ne dersiniz
Öğrenciler: eveeeeettttt
Aslı : bende sizin gibi köy hayatı yaşadım bakmayın öğretmen olduğuma köy çocuğuyum bende sizin gibi ama okuyup bir yerlere gelmek için çok çaba sarfettim aynı şekilde sizinde bunu yapmanzı istiyorum pes etmeyin
Şehirdeki çoğu insanın hayatlarının son dönemlerini yaşamayı planladıkları yerde biz en başından başlıyoruz bu çok güzel birşey bence. Sizinde avantajınız bu olsun dimi çocuklar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE VE AŞK
Teen FictionAslı ve boranın Töre yüzünden birbirlerine hissettikleri nefret başka duyguları da beraberinde getirebilir.