4.BÖLÜM

330 9 6
                                    

Multideki dilan
Aslında abimle dilan yakışırlar birbirlerine dilanın güzelliği urfada dilden dile konuşuluyor. Abim de az yakışıklı değil, Allah var şimdi. Dilanla boran ağa annesiz büyümüşler, benle abimde babasız büyüdük, aslında boran ağayı sinirlendiren bendim. Hata bendeydi ama onunda öküz gibi davranması gerekmezdi.
Dilanın ağzından
O gün ömerin eli elime değdiğinde ilk defa kalbimin yerinden çıkacakmış gibi hissettim kendimi, sevdalanıyor muydum ne, ömerin bakışı, gülüşü, konuşması  hareketleri beni benden aldı resmen, ama bizimki imkansız gibi birşey çünkü, abim ömerden yediği yumruğun hesabını birgün sorardı. Eee aslıdan da hazmedemiyor
O gün yaaa kızın başına birşey gelseydi, abimi bilmez miyim ölene dek vicdan azabıyla yaşardı. Neyse ki aslının ayağa iyileşti. Sözümüz vardı aslıyla iyileşince urfayı gezecektik belki o bahaneyle Ömeri de görürüm kim bilir. Belki de kendi kendime yaptığım kuruntudur. Yaa ömerin sevdiği varsa ya.... Düşüncesi bile kötüydü. Herşeyi artık akışına bırakmam gerekirdi.

Ömerin ağzından
Aslı biraz konuşalım mı dediğimde aslı, olur konuşalım abi ne hakkında,
Aslı Urfada bir kayalık var oraya gidelim mi, hem söz verdiğim gibi sana urfayı da gezdiririm. Aslı, olur bekle üstüme birşeyler alıp geliyorum sen kapıda bekle. Dediğinde kapıda bekledim aslıyla urfanın sokaklarında geçerken aslı bir çocuk gibi iki de bir soru yağmuruna tuttu beni, eee haklı urfada defalarca gelip gittim ama o zamanlar dilanı hiç görmemiştim, hoş görsem ne olacaktı ki dilan gibi güzel bir kızın benimle ne işi olurdu. Ama bir umut belki olurdu, kader bu belli olmazdı. Aslıyla kayalığa geldik.....

Yorum ve beğenilerinizi bekliyorum, teşekkürler şimdiden....

TÖRE VE AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin