Imma Be Your Casanova

2.7K 362 186
                                    

Baekhyun uyandığında yanında Chanyeol yoktu. Duşta olacağını düşünerek kalktı ve yüzünü yıkamak için banyoya yöneldi. Orası da boştu.

"Chanyeol?"

Evden ses gelmediğinde somurtarak mutfağa gitti. Kendine bir şeyler hazırladı ve tek başına masaya oturdu. O sırada buzdolabının üzerindeki sarı notu gördü.

Erkenden işler çıktı, akşama evde olacağım.

Baekhyun sinirle arkaya yaslandı. Her zaman işi oluyordu. Baekhyun günün 18 saati tek başındaydı. Zaten kalan 6 saatte de uyuyordu.

Ama bunun için Chanyeol'u suçlayamazdı. Evinde yaşamak için gelen oydu. Zaten o da biraz emrivaki olmuştu. Chanyeol'a hayır deme hakkı vermeden evine girmişti.

Bunları düşünmeyi kesmeye çalıştı. Böyle düşünme, o seni seviyor.

Kahvaltısını yaparak evde dolaşmaya başladı. Her gün yaptığı gibi video oyunu oynadı, evin bodrum katındaki langırt masasında tek takımlı bir kaç maç yaptı. Henüz daha öğle saatleri yeni geliyordu. Daha önünde koca bir gün vardı.

Yapacak bir şey kalmadığında yatağa uzandı ve telefonunu eline aldı. İnternette her yerde canlı yayınlar vardı. Chanyeol nereye adım atsa onu takip eden hayranları canlı yayın açıyor ve Park Chanyeol'la yan yana olduğunu tüm dünyaya duyurmak istiyordu.

Chanyeol kalabalıkta boğulmuş görünüyordu ama yine de gülümseyerek tüm hayranlarla iletişim kurmaya çalışıyordu.
"Park Chanyeol! Evlen benimle!" saçları pembe olan bir kız ona el sallayarak bağırdığında Chanyeol güldü ve kızın elini tuttu.

"Bunu düşüneceğim." kıza göz kırptığında kız bayılacak gibiydi. Baekhyun çatık kaşlarla ekrana bakıyordu.

Of Chanyeol, neden ünlüsün ki?

Bir süre sonra telefonu kapatıp kenara attı ve sabah yaptıkları bir tur daha yaptı. Sonunda hava kararmış ve kapının açılma sesi gelmişti.

"Chanyeollie!" Baekhyun zıplayarak kapıya gitti. Sevgilisinin boynuna sıkıca sarıldı.

"Bebeğim, çok yorgunum, sıcak bir duş alıp yatacağım..." Chanyeol başını ovarak banyoya doğru gitti. Başı ağrıyor olmalıydı.

Baekhyun yüzünü asarak yatağa geçti. Chanyeol de belindeki havluyla içeri girdi ve hızlıca pijamalarını giyerek yatağa uzandı.

"Günün nasıldı?"

"Çok yorucu... Yarın bir televizyon programına katılacağım, gece ikide bitiyor. Bekleme yani beni."

"Hah..."

Baekhyun diyecek hiçbir şey bulamamıştı. Chanyeol kısa sürede uykuya daldığında bir süre onu inceledi. Elini sevgilisinin yanağına koydu ve bir süre öylece yüzünü okşadı.

"Sana ayak bağı oluyorum, değil mi?"

Chanyeol cevap vermek yerine mışıl mışıl uyuyordu. Baekhyun ona sarılmak yerine arkasını döndü ve gözlerini kapattı.

******
Chanyeol'u uyandığında evde bulamadığı birkaç haftadan sonra yine gereksiz bir öğlendi. Baekhyun artık tüm enerjisini kaybetmişti.

Mutsuzca koltuğa uzanmış, televizyon izlerken kapının açılma sesi geldi. "Chanyeol?" Baekhyun yerinde sıçradı. Bu saatte gelmesi mümkün müydü?

Chanyeol eve gülerek girdiğinde Baekhyun kaşlarını çattı.
"Hoşgeldin?"

"Sana bir sürprizim var!" Chanyeol fazla mutlu görünüyordu. Bu Baekhyun'u biraz korkutmuştu.

Secret Island ||ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin