Put Your Head On My Shoulder

2.6K 337 125
                                    

"Bebeğim, şu bizim Baekhyun değil mi?" Jongin ekrana bakmaya devam ederken Kyungsoo'yu yanına çağırdı. Kyungsoo belindeki önlüğü çıkardı ve eğildi.

"Bu-" Ekranda yazan haberle kaşlarını çattı.

Gizemli Bir Şekilde Ayrılan Byun Baekhyun ve Kim Leila Çifti Düğün Tarihini Verdi!

"Ne?"

"Bu çocuğun Park Chanyeol'la çıktığını sanıyordum?"

"Öyle olması gerekiyordu! Haberin tarihine bak."

"Bu sabah."

"Tanrım..." Kyungsoo kafası karışık bir şekilde telefonu eline aldı. Baekhyun'un numarasını bularak mesaj sekmesine tıkladı.

Kime: Byun Baekhyun
Mesaj: DÜĞÜN MÜ

Kimden: Byun Baekhyun
Mesaj: Evet! Davetlisin! Hatta hala esmer çocukla birlikteysen o da davetli!!

Kime: Byun Baekhyun
Mesaj: Ne yapıyorsun sen? O.o

Kimden: Byun Baekhyun
Mesaj: Evleniyorum Soo!

Kyungsoo meseleyi kurcalamamaya karar verdi ve telefonu kenara bıraktı. "Düğüne davetliyiz."

"Gidecek miyiz?"

"Tabii ki gideceğiz. Neler olduğunu öğrenmek istiyorum."

*****

"Günlerdir bunu kafana takıyorsun Yeol, doğru bir şey yaptığını söylüyorum sana!"

"Attığım mesajları gördüğünde ne kadar ağladığını sen tahmin edemezsin ama ben edebiliyorum ve bu canımı çok yakıyor!"

"Bu sayede sen de rahat bir nefes aldın o da. Bazen hayatta bir şeyleri başarmak için sevdiğin şeylerden fedakarlık etmek zorundasın."

"Ne başardım ondan fedakarlık ederek?"

"Hayranların mutluluğunu."

"Ama Minseok..." Chanyeol aynada kendine baktı. Kuliste olmasına rağmen hayranların çığlıklarını duyuyordu. "Ben mutlu olmazsam bu kadar kişiye nasıl mutluluk verebilirim ki?"

"Ayrılık hep zordur, birkaç güne alışırsın."

"Telefonuma bakabilir miyim? Belki mesaj atmıştır?"

"Hayır, hadi Park Chanyeol! Sahneye! Hadi!" Minseok onu sahneye iterken Chanyeol menajerinin hevesine gözlerini deviriyordu.

*******

"Bay Byun! Damatlığınızı babanızın ofisine bıraktım!" Nana elinde temizlik beziyle koştururken bir taraftan da Baekhyun'a sesleniyordu. Baekhyun evindeki spor salonundan çıktı ve sırtındaki havluyla terini silerek yukarı çıkmaya başladı.

"Baba, Nana buraya bir kutu bıraktı mı?" Babasının ofisine daldığında babası gözleri dolu bir şekilde bir kağıda bakıyordu. "Baba?"

Adam onu görür görmez kağıdı sakladı ve gözlerini sildi. "Hah? Evet, Nana şuraya bıraktı."

Baekhyun yorum yapmadan kıyafeti aldı ve odadan çıktı. Bir süre babasının çıkmasını bekledi ve ardından tekrar ofise girdi. Masanın altındaki kağıdı bulup okumaya başladı. Ne yazdığını tam olarak anlayana kadar babası çoktan elinde kahveyle tekrar odaya girmişti.
"Byun Baekhyun!"

"Demek..." Baekhyun elindeki kağıdı salladı. "Pankreas kanseri?"

"Ofisimi ne cüretle izinsiz karıştırırsın?!"

Secret Island ||ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin