6.Deo

210 24 6
                                    

ODUZEO JE MOJ PRVI POLJUBAC... Ali zasto sam uzvratila jbn ufff.. Neka ide zivot
Yoongi P. O. V(Valjda se tako pise hehe..)
Wow uzvraca nisam to ocekiva.. Ufff a mozda..Imam puno planova..hehe
Y/n P.O.V.
Ok sad se polako spusta na vrat.. Ufff jaooo kako..Jaooo YOONGI STA MI RADISS???
Y/n:Yoongi s-stani ahh~~~
Jbt sta ovo bi??Uff ignorise me..
Y/n:M-mo-lim-m teee
Yoongi:Ne zelim..
Nastavio je.. Uff ovo prija
Y/n:Yoongi ahhhh~~~S-STA-NI!!
Yoongi:TOLIKO SAM.. TE ZELEO.. NE ZELIM SADA..DA STANEM.. MOLIM TE NEKA OVO TRAJE.. MOLIM TE Y/N..!!!
Rekao je to kao da..da zudi za necim??
Y/n:Yoongi je si dobro??Da nemas temperaturu??
Yoongi:Ne..haha.. Nemam..Samo ZELIM TE.. ZUDIM ZA TVOJIM DODIROM.. ZA TVOJE VOLIM TE??
Y/n:AAAAAA??
Yooongi:AHA!
Y/n:Zasto?Zasto si mi onda sve ono radio??
Yoongi:Ne znam..Jer nisam znao da te volim i da,da mi znacis!!
Y/n:Ti si pijan btare!!!
*Poceli smo se smejati..
*Vratio je pogled na moje usne..Na to sam samo zagrizla donju usnu i on se nasmejao..
Posto sam ipak ja,ja i perverzno dete ne moze bez toga tkd mozete ovaj i vecinu sledeceg preskociti..
Poceo me je opet ljubiti ja sam uzela krajeve njegove majice povlacila ke polako ka gore,zatim on umesto lepo da skine moju on covek iscepa ufff..
Y/n:Stvarno???
Yoongi:aha
Y/n:Neka ide zivot.. Ali kupi ces mi novu!!!
*Nastavili ste se ljubiti dok je on polako otkopcavao slic sa njegovih farmerki uff.. Ostao je samo u boksericama. Meni je skinuo pantalone i malo sam se postidela i on se nasmejao..
Yoongi:Nemoj da se stidis,razumem te ali nema potrebe.
*Klimnula si glavom..Nasvio je da me ljubi od vrata preko grudi i stomaka. Polako se podigao gledao gledao me je dok je lagano skidao poslednji komad odece sa mene..Sgnuo se i..Njegov jezik cinio je cuda, neki leptirici prolazili su mi koz stomak, dok sam uzivala u sakom dodiru..






Verovatno cu kadnije izbaciri jos jedan nastavakkk....




..♡

Uvela ruza|m.yg✔Where stories live. Discover now