*Ujutru me budi zvono telefona zove me majka..
Y/n:Halo..
Mama:Imam sjajne vesti ja se selim a ti ides samnom. Pqkuj stvari idemo u Kalifoeniju..(Pisacu srpskom gramatikom)
Y/n:MOLIM???
Mama:Da zar nije sjajno.Sutra krecemo cao!!
*Prekinula je.. Yoongi se budi..
Yoongi:De si bebo..??Dobro jutro..
Yn:Nije bas dobro..
Yoongi:Kako to mislis??
Y/n:Bilo je lepo dok je trajalo.
Ali sve sto je lepo kratko traje..
Yoongi:Kako to mislis bebo??Sta je bilo?
Y/n:S-selim se Yoongi u Kaliforniju..
Yoongi:MOLIM??SAD KAD SI KONACNO MOJA JA TE GUBIM!!ZASTO,ZASTOO NAM SE OVO DESAVAM!!
*Uveliko smo plakali oboje..
Y/n:Sutra odlazim Yoongi.Zauvek zao mi je ali zajedno ce mo patiti takva nam je sudbina..
Yoongi:Nemoj me zaboraviti Y/n!!!!Molim te kao boga jer te volim i znaj to!!!
Y/n:Ako neces ni ti mene!?!?
Yoongi:I DA HOCU NE BIH MOGAO.. ZNAJ TO
Y/n:VOLIM TE RAZUMES!!!
*Ponovo ostakem slomljenog srca zasto.. Ustala sam obukla se otisla u kupatilu obavila rutinu i otisla u sobu ahhh.. Krenula sam sa pakovanjem..Yoongi mi je teska srca pomogao..
*Ustradan
*Sada definitivno odlazim nisam se oprostila sa njim bilo bi mi teze jako teze da odem..
Yoongi P.O.V.
*Danas odlazi hteo sam se ppzdraviti sa njom ali bilo bi mi jos teze da je prebolim sta sada da radim nadjem ljubav svog zivota, i onda ona samo nestane..Kao vetar..
Y/n P.O.V.
Uff na aerodromu sam i krenula u avio uff malo se plasim al ok krenimo..
Mama:Je si spremna..
Y/n:Valjda..
*YOONGI ZNAJ DA TE VOLIM KAO STO NIKAD NIKOG NISAM..
*mesec dana kasnije|Yoongi P.O.V.
*Proslo je mesec dana.Mesec dana bez nje.Poceo sam piti, pusiti, i postao sam kurvar veci nego sto sam bio.. Ne mogu bez nje ne mogu..
Y/n P.O.V.
*Mesec dana bez njega uff.Postala sam veliki pusac u tome vidim olaksanje i manje stresa..
*Stuze mi poruka.. Nepoznat broj..Otvaram je i..Pisalo je
Nepoznati korisnik:Mrzim ove trenutke, mrzim sebe jer sam ti dozvolio da odes, i sad sam shvatio da ostale devojke volim tamnom stranom svog srca.. NEMOJ ME ZABORAVITI BEBO MOJA!!!
*Pocela sam plakati Yoongi kako??Ne mogu sada ne mogu da ga zaboravim nikada zasto??Zasto sam otisla od osobe koja mi jedina znaci..
*godinu dana kasnije Yoongi P.O.V
Ok ne mogu da je zaboravim posle godinu dana ne mogu da se pomirim sa cinjenicom da je volim i da mi nedostaje..
Y/n P.O.V.
*Resila sam BEZIM IZ OVOG PAKLA.. Uveliko veceras..
Majla me nije pustila da odem ali ja sam kupila avionsku kartu i odlazim.. Ne mogu vise zelim ga njegov dodir gotovo je resila sam..
Ok bilo je vreme da krenem i krenila sam..
*Stigla sam u Koreju ahhh konacno jeste da je tek juto ovde ali dobro otisla sam do svoje stare kuce i otvorila je..Resila sam da izadjem u jedan od najvecih klubova cula sam da Yoongi tamo izlazi..
*Doslo je vece spremila sam se obukla sam crnu usku haljinu malo vise provokativnu(Nemam sliku jbg)..
Krenula sam.. Kada sam stigla i usla klub je bio pun i neki su se okretali.. Otisla sam za sankom i narucila pa sta drugo nego votku.. Popila sam je i krenula da ga trazim.. Ugledala sam poznat lik ali kada sam se priblizila.. Ljubio se sa nekom uff..
Y/n:YOONGI!?!?!
Yoongi:Niko nesme da me pre..!!Y/N!!!!!OTKUD TI???
Y/n:Pravo iz Kalifornijr.. U koju ae sada vracam krilim.
*pocela sam da placem i trcim..
Yoongi:Stani Y/n MOLIM TE!!
Yoongi P.O.V.
*Kako sam ispao tako glup..???Kako??Volim samo nju??Ona dodje zbog mene i ja sjebem stvar..SUPER BRAVO YOONGI!!
Yoongi:Stani bebo molim te!!
*Stala je..
Y/n:BEBO?!?!?KAKO MOZES TAKO DA ME ZOVES??!SA KOLIKO SI NJIH BIO GOVORI KAKO SI MOGAO TO DA MI URADIS IDIOTE!!
Yoongi:zao mi je..
Y/n:JEDNO ZAO NE MOZE DA SE ISKUPI ZA SVEBATO SAM PROSLA DA BIH TE VIDELA I TI MI OVAKO VRACAS..
*Lupila mi je samar..I TO JE TO MALO SAM UBRZALA RADNJU NMP STO VALJDA DA BIH DOSLA DO GLAVNOG DELA AL OK HVALA STO CITATEEE!!!
(*˘︶˘*).。.:*♡
YOU ARE READING
Uvela ruza|m.yg✔
RomancePrica o devojci kojoj je zivot sam pakao bola.Sve dok se on nije promenio..I ucini joj zivot rajem ali na samom kraju..