Y/n:Kakav drugi deo.. Dupe mi je vec crveno..
Yoongi:Uuu mala vrista ces moje ime i moliti za jos..
*Za to vreme sam ustala i on me je oborio bio je tik iznad mene..
Y/n:Sta pokusavas kreni ili ne..
Yoongi:Nestrpljiva mala hocu da te mucim..
*Poceo je da mi ljubi vrat prave ci mi sljive ufff..Preko vrata krenuo je na grudi gde se zustavio i poceo ih masirati..Ufff divan osecaj..
Y/n:Aaahh...mmmmmm..
Yoongi:Mmm mala vec uzivas..
Y/n:D-da-a
*Jezik mi ke brzi od pameti..Yoongi P.O.V.
*Mmm to bby uziva moja mala babygirl je opet moja vracam se u akciju jaci nego ikad.. Krenuo sam da joj ljubim i grizem dojku.. Dok je ona stenjala i drzala svoje ruke na mojoj glavi i time mi je malo cupala kocu ali nije mi smetalo ona je opet moja.. Samo moja..
krenuo sam sa stomaka na privatne delove i tu osetio njen ukus..Mmmmm moja si bejbe hehe..
Y/n:Ummm..Ahhh..Mmmm.. Yo-o-n-n-Gi.. Ahhh...
*Cim je izgovorila moje ime jos vise sam se napalio i moj mali prijatelj se digao uff...
Podigao sam se da bih je video i odmah je primetila mog prijatelja i samo se nasmejala.. Onda je ona ustala i dosla do mojih pantalona i polako skinula kajs i otkopcala ih polako ja sam se nasmejao posle mi je skinula i bokserice i samo se okrenula tako da je njena zadnjica ka meni..
Yoongi:A sad hoces?
Y/n:Ajde vise ne mogu da cekam ceo dan..
Yoongi:Evo dolazim k tebi..
*I kao strela sam se zaleteo u nju ona je vrisnula ja sam isao sve brze i brze
Y/n:Y-oo-n-n-g-iiiiii.. Ahhhhhh..B-l-liz-zu s-sa-m
Yoongi:J-ja n-nis-am..
*Ona je svrsila i pala ja jos nisam zavrsio hocu jos zelim je jos..Zelim je u potpunosti..
Y/n:T-ti zajsta nisi..
Yoongi:Ne ali ti ces to resiti..
Legao sam i cekao je...CAO SVIMA HVALA STO CITATE OVO SRANJE VOLIM VAS NAJVISE..
♡
YOU ARE READING
Uvela ruza|m.yg✔
RomancePrica o devojci kojoj je zivot sam pakao bola.Sve dok se on nije promenio..I ucini joj zivot rajem ali na samom kraju..