Yoongi POV
Dolazim kuci premoren…Ufff
Mija:Gde je Rej??
Yoongi:Otisao je kod nove drugarice,molio je da ga pustim danas ju je upoznao i izgleda da mu se svidja!!
Mija:Lepo,a i onako imam da porazgovaramo bas o njemu!!
Yoongi:Uredu?
Mija:Yoongi saznala sam nesto!Noc pre nego sto sam bila sa tobom sam bila sa jednim likom,a i plus ti i ja smo koristili zastitu i izgleda da…
Yoongi:Rej nije moj sin??
Mija:Zao mi je!!…NEMOJ ME OSTAVITI,NEMOJ ME MRZETI ALI IMAS PUNO PRAVO NA TO..YOONGI VOLIM TE,I DO SADA SI VOLO OVO ISTO DETE,NISAM NI JA ZNALA TO,JER SAM ZAJSTA ZABORAVILA ZAO…!!
*Prekinuo sam je..
Yoongi:Kako ti meni mozes oprostiti da volim vise drugu zenu,i ja cu tebi ovo lepotice!!
Mija:Hvala ti,dozivotno cu ti biti zahvalna!*Pocela je pakati,zagrlio sam je i poljubio u celo,volim je,ali ipak vise volim nju!!
Mija:Sada kada bi videonju..sta bi uradio,nastavo tamo gde ste stali ili??
Yoongi:Bili bi prijatelji..Danas je upisala njenu cerkicu u mojoj skoli Rej,nas sin,se izgleda do usiu zaljubio..
Mija:Njusim veliku buducnost za njih...Znas??
Yoongi:I ja!!
Y/n POV
Otvaram vrata kuce i pustam ih da udju…
Maraja:TATA!!*Nista*TATAAAAAAAAA!!!
Jimin:MOLIM PRINCEZO!!
Maraja:TATA DODJI DA TE UPOZNAM SA NOVIM DRUGOM!!!
Jimin:DRUGOM!!*Dtrcava..
Rej:Dobar dan,ja sam Rej..Drago mi je!!
Jimin:Ja sam Jimin,Marajin tata,i meni je!!
Rej:Ova malaa prnceza je jako vezana za vas gispodine Jimine!!
Maraja:Tata sada me i on zove princeza!!
Jimin:Bez to gospodine osecam se matoro!!Niko sem mene nesme moju princezu da zove princezom!!
Svi:Hhahhahahahahahah
Y/n:Nisi ljubavi!!!
Jimin:U svakim slucaju bez gospodine!!
Rej:Uredu haha..!!
Maraja:Hajdemo!!
Rej:Vazi mala
Maraja:Ajde veliki!!
*Odmah sam se setila mene Yoongi zove mala,a ja njega veliki!
*Osm sati*
Krecem gore da kazem Reju da se spremi jer treba da ga vozim kuci...Vec je kasno!!
Ostavili su otvorena vrata,malo sam ih spijunirla.Bili su jedno ispred drugog,drzali se za ruke,bili su crveni kao paprike,krenuli su da prilaze jedno drugome.I poljubili se!!
Y/n:Jimine!!
Jimin:Da?
Y/n:Dodji!*Dosao je,pokazala sam dvoje malih golupcica.I slikali smo ih..Kad su se odvojili,bili su crveni i smejali se..Tad sam upala ja!!
Y/n:Rej spremi se kasno je moram da te vozim kuci,Jimine stavi Maraju da spava!!
Rej:Spreman sam!!
Pokazivao mi je put do njihove kuce!!
Rej:Hoce te da svrati te??
Y/n:Ne hvala,samo cu te otpratiti do vrata!!
Rej:Hvala!!
Otisli smo pozvonili,otvorio je Yoongi!!Taman da mu pokazem!!
Yoongi:Gde si ti do sada,zasto mene nisi pozvala ja da dodjem po njega..Mali mama te ceka ulazi..
Y/n:Nemas problema,nego da ti pokazem nesto!!
Yoongi:Uredu!!
Pokazala sam sliku gde su se poljubili...
Yoongi:Awwwww kako su slatki,njusim brak!!
Y/n:I ja veliki i ja!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kraj!!__________________________________________________
Znam da ovo necete citati al ok..Ali ovako,hvala svima sto ste citali i ako zelite drugi deo knjige,napisi te mi i mozda napise ako imam inspiracije...a planiram da sledecu knjigu napisem uskoro,recite kada bi,napisacu ff o J-hopu..Jos jednom hvala sto ste citli....
KAMU SEDANG MEMBACA
Uvela ruza|m.yg✔
RomansaPrica o devojci kojoj je zivot sam pakao bola.Sve dok se on nije promenio..I ucini joj zivot rajem ali na samom kraju..