20.Deo

139 23 5
                                    

Ulazim u njegovu sobu i ne pada mi napamet da ga cekam u peskiru..Otvorila sam njegov ormar uzela neku belu majcu i neki sorc sta vec i obukla...
Ne dugo nakon toga je on dosao i izgledao iznenadjeno..Verovatno me je ocekivao u peskiru...Ahh

Jimin P.O.V

Ocekivao sam je u peskiru..Ahh opasna je..

Y/n P.O.V

Ok..Prilazi mi polako..Sta je njemu..

Jimin:Hocu da se igramo*Imao je deciji osmeh..

Krenuo je ka meni i poceo da me golica...

Y/n:Aa Jimine hahaha p-prestani gahaggahagga

Jimin:Necu

Kako sam se tako otimla on je bio u peskiru da naglasi..Slucajno sam ga udarila tamo gde netreba..On se savio..

Jimin:Aaa!!

*Krenula sam da trcim ka vratima ali su me dve snazne ruke oko struka zaustavile..

Jimin:Nije ti ovo trebalo u zivotu..

Y/n:Izvini slucajno sam!

*Otela sam se i krenula da trcim po sobi i on je zamnom ali mu je ispao peskir..I "slicajno" sam videla previse..I pocela da se crvenim..

Jimin:Ejj prestani da me gledas

Tad sam se okrenula..

Y/n:Izviniii!!

Opet sam osetila njegove ruke oko mog struka..Polako i nezno mi je ljubio vrat i skidao majcu..

---------------------------------------------------

Budim se na necijim grudima,podizem se i vidim Jimina kako spava..A beba malaa..Ustajem oblacim njegovu majcu i isti onaj sorc i samo sto sam otvorila vrata..

Jimin:Sacekaj mene!!

Y/n:Hajde pozuri malooo!!

Jimin:Idem malena!!

On se obukao i krwnuli smo u kuhinju..

Jimin:Niko nije kuci tako da moramo da spremimo nesto da jedemo ili ipak da narucimo..

Y/n:Hajde da spremimo,malo da se zezamo??

Jimin:Moze mala!

Y/n:Vazi veliki..

Tako smo spremili palacinke..ali se Jmin igrao sa brasnom pa da kazem bili smo duhovi prosto receno..

Jeli smo i otisli u dnevnu sobu

Jimin:I sta ce mo samo zaboraviti ono ili??

Y/n:Sta bi ti uradio zaboravio ili pustio da traje..*Smejala sam se kao neko dete..

Jimin:Pustio da zauvek traje!!

Priblizavao mi se i..Nastao je jedan dug i nezan poljubac...

Uvela ruza|m.yg✔Where stories live. Discover now