*Stigli smo kod njegove kuce..Msm vise palata msm u pm,divna je!!*Usli smo unutra..Jako je lepo..
Jimin:Odves cu te do tvoje sobe,Malena!
Y/n:Hejjj..Nisam mala samo si ti visok,vi ste krivi za to ha!!
Jimin:hahha mala prestani da se duris i kreni!!
Y/n:Necu ljuta sam na tebe!!
Jimin:Jel neces?
Y/n:NECU!!
Jimin:Onda sila!!
Y/n:Kakva si…*Prebacio me je preko ramena i pa krenu na sprat…Jee!!
Y/n:Jimin!!
Jimin:Tu smoo!!
Y/n:Gde??*Baca me na krevet!!
Jimin:Mala ti i ja delimo kupatilo tako da ono..Moja soba je pored mozes kod mene preko kupatila a i lepo mozes zaobici,ne zanima me samo se tamo nacrtaj za deset minuta..
*Izaso je…Ustala sam i pavotisla u kupatilo koje delim sa NJIM!!Ok otisla sam u kupatilo i ima tus i kadu izabrala sam tus jer je brze i da..Skinula sam se i usla u tus..Dobro je sto su ona stakla na tusu zamagljena...
*Oko deset monuta sam u tusu i ne mogu da se odvojim od tople vode jer ono opusta me..Cula sam otvaranje vrata ali sam bila sigurna da sam zakljucla njegova,ali ipak nisam..Otvaram vrata od tusa i samo izbacim glavu..
Y/n:Jimine?
Jimin:Mm??*Gleda u mene i smeje se..
Y/n:Dodaj mi peskir..
Jimin:Ne zelim,nisi dosla kad sam ti rekao!!
Y/n:Ma daj Jimine!!Sta hoces dacu ti bilo sta samo mi daj peskir..
Jimin:Bilosta*Imao je zloban osmeh…Ahh znam kuda ovo vodi al jedan je zivot…
Y/n:Da Jimine bilosta!!
Jimin:Ok*Dodaje mi peskir*Izvoli
*Bila sam u tus kabini i peskir sam obavila oko sebe i izasla,i prizor koji me cekao je...JIMIN BEZ MAJCE I NJEGOVE PLOCICE..Ja kao ja sam krenula da balavim bukvalno,uff poceo je da me pali to nevaljaaa!!
Jimin:Hah,mala balavus,bukvalno!!Hahhahahha
Y/n:M jok bre cini ti se..ha ha
Jimin:Ok!Idi u moju sobu i cekaj me..Mala
*Krenula sam ka mojoj misle ci da nece skontati al ono..
Jimin:Aa draga tamo je tvoja soba!
Y/n:DRAGA???!!?!
Jimin:Samo idi u moju dobu!!
Evo jos jedan deo volim vas
❤
YOU ARE READING
Uvela ruza|m.yg✔
RomancePrica o devojci kojoj je zivot sam pakao bola.Sve dok se on nije promenio..I ucini joj zivot rajem ali na samom kraju..