Y/n P.O.V.
Osvanulo je jutro..Budim se pored osobe kuju smatram najboljim prijateljem Jungkook-a..Da li smo zajista trebali ono uradiri..
Jk:Dobro jutro princezo..
Y/n:jutro prince..
*Poljubili smo se..
Jk:Jl ti je bilo lepo sinoc??
Y/n:Daa..
*Mucime isto pitanje..Da li sam zajsta ljubav svog zivota prevarila sa najboljim prijateljem..
Jk:Da li te mici isto sto i mene??
Y/n:Da li smo zajsta sve ono trebali??
Jk:Znaci isto..Ne znam ali znam da mi je bilo lepo.. A da prosto nastavimo dalje da ne zaboravimo a da se potrudimo da se ne desi.. ha??
Y/n:Potrufi ce mo se.. hahha
*Probala sam da sednem..
Y/n:Au, au,jojiii..
Jk:Izvini kriv sam ali sam dobro odradio posao.. Jao moram da idem na posao cao ljubim te princezo..
Y/n:Caoooo..
*Otisao je uff.. Gde mi je odelo??A eno ga.. Obukla sam se i otisla do kupatila jedva.. I naravno skinula sve sto sam malo cas obukla i istusirala se i obavila higijenu.. Otisla sam u kuhinji zamotana u peskir i krenula da jedem taman da zagrizem neko je zazvonio na vrata..
Y/n:JEL JE OVAJ SVET REALNA PA U PM JEL MOGU JA NEKAD DA JEDEM KO COVEK JBT UFFF..
*Tako si jedva isla do vrata i derala se a kada si otvorila videla si Yoongija mrtvog pijanog..
Y/n:STA HOCES??
Yoongi:mogu da udjem??
Y/n:Mrtav si pijana.. Ajde udji..
Yoongi:Hvala..
Y/n:Idem da se obucem pa cu doci da pricamo sacekaj me..
Yoongi:Ali vec sam te video golu..
Y/n:To je bilo odavno..
Yoongi:Da ali ko ke rekao da necu opet..
*Poceo je da trci k meni i zabio me u zid.. Poceo je da me ljubi snazno sa zudnjom.. I ja kao idiot uzvratila.. Osecao se na alkohol kao da je celu noc pio.. uff
stao je i pogledao me..
Yoongi:ZASTO ON ZASTO NE JA??
Y/n:O cemu ti to??
Yoongi:VIDEO SAM TEBE I NEKOG MOMKA SINOC BILI STE ZAJEDNO VIDEO SAM VAS..ZASTO,ZASTO SI VRISTALA NJEGOVO IME ZASTO NE MOJE??
Y/n:Ne pravi se kao da ti je sad stalo..
Yoongi:NE PRAVIM SE ZAJST MI JE STALO ZAO MI JE!!A ZA ONO STO SI ME SLOMILA KAZNI CU TE I TO SAD
Y/n:A ti sto si..
*Opet me je poljubio stao je da bi skinuo majcu i nastavio je da mi ljubi vrat..Ja sam na sebi imala samo peskir tako da.. Je njega bacio sa strane.. Krenuo je da me nosi ka sobi ne prekidaju ci poljupce..
Usli smo u sobu bacio me je na krevet i za divno cudo samo legao..
Yoongi:Dodji..
Y/n:Zasto!?
Yoongi:Samo dodji..
*Bio je izberviran pa sam mu prisla..
Yoongi:Legni..
*Pokazao mi je kako..Trebalo je da legnem njemu u krilo na stranu(Valjda me kontate ako imam sliku stavi cu)
Poceo je da mi udara zadnjicu..
Y/n:Aaaaa..
*Nekako sam uzivala..Opet me je odario..
Y/n:Aaaahh..mmmm
*Opet me je udarao i udarao a ja sam uzivala u tim udarcima ufff.. Nekako su mi prijali..
Yoongi:Hoces jos??
Y/n:Nee..
*U sebi*
Da zelim mila majcice kako je dobro.
Yoongi:Dobro..
*Oper me je udario..
Y/n:Auuu.. Rekla sam nee..
Yoongi:Ali tvoje oci kazu daaa(To je rekao kao da stenje..)
Y/n:Ufff
Yoongi:Ustaj.
Y/n:Ha??
Yoongi:Ajde imam jos jedan deo kazne sta cekas..DE STE LJUDIII NISAM IZBACALA DELOVE SORRY AL MATURA MI JE SUTRA TAKO DA ONO..
ZAPRATITE ME NA INSTAGRAU AKO ZELITE:
@_m.yg__♡
YOU ARE READING
Uvela ruza|m.yg✔
RomancePrica o devojci kojoj je zivot sam pakao bola.Sve dok se on nije promenio..I ucini joj zivot rajem ali na samom kraju..