baby don't hurt me - 7

299 28 7
                                    

נקודת מבט הכותבת :

בהמשך השבוע סוהו ניסה להתעלם מנוכחותו של קריס אבל זה היה , אממ בלתי אפשרי .
קריס היה מסתובב חצי עירום בבית , הוא וצ׳אניול שמעו תמיד מוזיקה על ווליום גבוה והפריעו לצעיר ללמוד לבגרות שהוא כל כך חרש אליה , אבל זה לא הפריע לסוהו , טוב אולי קצת .
בכל מקרה , הוא החליט להתעלם , שזה אומר , לצרוך אטמי אוזניים , ללמוד בלילות ואפילו לבדוק מתי קריס נכנס להתקלח בשביל שלא יווצר מצב שהוא והנער יפגשו .
סוהו לא הבין מדוע זה כל כך מפריע לו , הרי , הוא היה רגיל לקריס , עם כמה שהוא היה אדיוט , ביריון ובן אדם מעצבן הוא עדיין איכשהו היה רגיל להתנהגות שלו אך לילה אחד פשוט שינה הכל .
השעה הייתה מאוחרת וסוהו החליט לעשות הפסקה ולהכין לעצמו קפה בשביל לשרוד את הלילה הארוך , כמובן שבכל שנייה שהוא למד הוא קילל את אחיו וחברו כי בגללם הוא לא ישן בלילות .
הוא ירד במדרגות ונכנס אל המטבח , שולף כוס ומתחיל להכין לעצמו את המשקה שיציל אותו מעייפות .
סוהו נבהל כאשר שמע קול צעדים בוקעים מכיוון הסלון , הוא לא הבין מי יכול לשוטט בבית בשעה כה מאוחרת ובפעם האחרונה שהוא בדק , צ׳אניול וקריס ישנים .
הוא לקח את הסכין אשר הונחה במגירה והתקדם בצעדים איטיים אל עבר אותו אדם , הוא ראה את הצל שלו מתקרב והכין את עצמו , מקווה שיצליח לפגוע באדם אשר מסתובב בביתו .
כאשר האור הודלק במטבח , סוהו פשוט עצם את עיניו וקירב את הסכין אל האדם אשר צעק בהפתעה וגרם לסוהו לפקוח את עיניו בבהלה .

״ מה לעזאזל אתה עושה ? ״ קולו של קריס הדהד במטבח וגרם לסוהו להשפיל את ראשו , אחרי הכל זה לא היה פורץ , זה סתם... קריס.

״ א..ני חשבתי שז..ה פ..ורץ ואני אנ..י ״ סוהו התחיל להגיד וגרם לקריס לגחך , הוא היה צריך לדעת שזה לא יהיה מישהו מבחוץ , הוא פשוט חשב שהוא ראה יותר מדי סרטים לאחרונה שזה גרם לו להיכנס לכל הסיטואציה .

״ אתה מאוכזב שזה לא פורץ ? ״ קריס שאל לפתע וגרם לסוהו להרים את ראשו ולהביט בו במבט מבולבל אך מעט כועס .

״ יאאא אנ..י מתתי מפח..ד אתה צו..חק ? ״ שאל סוהו והביט במבט זועף בקריס אשר נראה משועשע מכל המתרחש .

״ אז אתה בעצם אומר שאתה שמח שזה אני ? ״ שאל קריס והתקרב לסוהו אשר בלע את רוקו ממילותיו של החבר הכי טוב של אחיו . הוא לא ידע מה קריס רוצה ממנו או רומז עליו אבל דבר אחד הוא היה בטוח , זה לא מבשר טובות .

״ ל..א אני מת..כוון ש..אני ל- ״ סוהו גמע את רוקו כאשר קריס היה יותר מדי קרוב והוא לא ידע מה לעשות , אם הוא יתרחק קריס ירביץ לו? הוא כן סבל מאותה התנהגות הרגילה שקיבל אך עכשיו הוא פחד שזה הסוף שלו .

״ אתה מתכוון שמה ? ״ קריס שאל ומבט ממזרי עלה על פניו , הוא ליטף את פניו של הנמוך ממנו והסתכל לו ישירות לעיניו , מה שגרם לסוהו להילחץ עוד יותר .

״ אנ..י ל..א יודע ק..ריס מה את- ״ הוא התחיל להגיד אך נקטע עד ידי שפתיו של קריס אשר נחו על עורו הבהיר של הקטן אשר גנח בהפתעה מהמעשה . סוהו היה לגמרי קפוא ועוד יותר כאשר הרגיש את שפתיו של קריס מרפרפות על שפתיו , הוא לא ידע מה לחשוב , הוא לא ידע מה הוא אמור לעשות אך כל קצה חוט נקטע כאשר שפתיו החמות של קריס נחו על שלו .

סוהו המופתע פשוט נשאר קפוא עד שהגדול ממנו התרחק ממנו, כעבור דקה נראה כי קריס הבין מה הוא עשה ובמהירות עיניו התרחבו ואימה משתקפת בהן.

״ אני מצטער אנ..י סוהו תש..כח מזה ״ אמר קריס אך סוהו לא רצה לשחרר מהמבוגר ממנו בעיקר בגלל שהוא נישק אותו לפני דקה .

״ למה עשית את זה ? ״ שאל סוהו ועיניו של קריס התרוצצו לכל מקום בכדי שלא יביט בנער הקטן ממנו .

״ אין לי מושג על מה אתה מדבר ״ שאל קריס את סוהו והתחיל לפסוע אל מחוץ למטבח .

״ למה לעזאזל נישקת אותי קריס ??! ״ שאל סוהו וקריס הניח את כף ידו על פיו של סוהו מסמן לו לשתוק .

״ אם צ׳אניול ישמע אותך הוא כל כך הולך להרוג אותי ״ מלמל קריס לעצמו יותר מאשר דיבר אל סוהו . סוהו היה מודע לזה , שאם צ׳אניול ידע על המקרה , החברות בינו לבין קריס תיגמר ברגע אחד ובכל זאת , הוא דרש תשובות , לא היה לו אכפת , טוב אולי קצת כי בכל זאת זה צ׳אניול .

״ אני לא יודע למה עשיתי את זה , אם תספר על זה למישהו אתה כל כך מת ! ״ הזהיר קריס ורץ אל כיוון חדרו של צ׳אניול , משאיר את סוהו במטבח מהרהר לעצמו . הוא לא התכוון לספר על כך לאף אחד , כי בסופו של דבר , שני הצדדים מפסידים , עם כמה שזאת הייתה יכולה להיות הנקמה המתוקה על כל הפעמים שקריס התעלל בו אך הוא לא כזה חרא ויותר מכל הוא ידע , הוא ידע שצ׳אניול יאשים אותו , יחשוב שהוא ״ הדביק ״ אותו בנטייה המינית שלו וסוהו ידע שזה ירסק את ליבו , כי צ׳אניול ידע בדיוק על איזה כפתורים ללחוץ בשביל להרוס את כל המערכת .

baby don't hurt me - SuyeolWhere stories live. Discover now