CENNET MİSİN ?

255 10 5
                                    

       
Tahir' den

Gözümü ayırdım her 5 dakika da bir baktığım uçak kalkış saat ekranından. O kadar özlemiştim ki Karadenizimi ve ailemi özlemden de öteydi benimki .

Kendim istedim Master yapmayı 2 yıl zor dayandım. Benim deliliğimi , fırtınamı , esmemi bir tek Karadeniz barındırırdı. Karadenizime ait olduğum yere nefes aldığım yere dönüyordum.
Son bir kez daha baktım ekrana , uçağım 09:15 'deydi . Bir an önce gitmek istiyordum.

Vee işte zaman geldi . Hemen bavulumu alıp uçağa bindim . Cam kenarındaki yerimi aldım. 
     
Delisi olduğum karadeniz geliyorum ulaa ..

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Nefes ' ten


Bavulumun kapanmayan kapağıyla tam 1 saattir inatlaşıyorduk. Yok arkadaş her şey mi ters olur. Hah şöyle kapan darlamaya ne gerek var. Bavulumu yaptığım gibi hızla bu şehirden gitmenin huzuru ve mutluluğuyla evden çıktım.

10:00' da Trabzon'a  uçağım vardı. Havalimanına gitmek için bir taksiye atladım. Sabırsız geçen 20 dakikalık taksi yolculuğum havalimanına gelmekle son buldu.

Havalimanına girdim ; bilet kontrolü ,kalkış saatini beklemesi derken gitme vaktim gelmişti. Hızla yerimden kalktım. Uçağa binip yerime geçip oturdum.
Rahat bir nefes aldım sonunda gidiyorum.

Geliyorum Karadeniz nefesime geliyorum..

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Tahir 'den

Uzun süren yolculuktan sonra ucağım Trabzon 'a iniş yaptı. Uçaktan indiğimde havasına kurban olduğum şehir beni karşıladı. Abimlerim haberi yoktu geldiğimden. Sürpriz olsun istemiştim.
Karadeniz' im ben geldimm


Şükür deli kavuştu Karadeniz' ine..
Bir kere daha havayı doya doya ciğerlerime çektim.

Ula havasına yandığım cennet misin  ?

°°°°°°°°°°°°

Nefes 'ten

Uçağın iniş yapacağını bildiren anonstan sonra kalmak için toparlandım. Heyecanlıydım. Beni kuzenim Esma alacaktı.

Uçaktan indiğimde oksijenden bayıla bilirdim. O an anladım bu şehir benim nefesim . Bir şehrin havası insanı havaya aşık eder mi . Karadeniz sen ne özel ve güzelsin

Havasına vurulduğum şehri  Cennet misin ?




SÖYLESENE FIRTINA 🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin