Disturbia

477 91 7
                                    

Rihanna-Disturbia

Albüm: Good Girl Gone Bad (2008)

Albümün isminden de belli.Artık Robyn gitmiş,şarkının sözleri zihin kontrolünü açıkça belli ediyor.

What's wrong with me?

Why do I feel this?

I'm gonna crazy now.

Benim neyim var?

Neden böyle hissediyorum?

Şimdi delireceğim.

Akıl kontrolüne maruz kalanlar,kafasının içinde sarsıntılar hissettiklerini söylerler.Aynı zamanda bir hafiflik yani beynini aktif olarak kullanamama söz konusudur.

No more gas in the rig, can't never get it started.

(Gaz)Yakıt teçhizatı kalmadı,

Başlamak için bile (kalmadı)

Nothing heart,nothing said. Can't even get speak about it.

Hiçbir şey duymadım,hiçbir şey demedim.Bunu hakkında konuşamam.

All my life on my head, Don't wanna to think about it.

Tüm hayatım kafamda,bununla ilgili düşünmek bile istemiyorum.

Kafasında dönüp duran birşeyler var ve düşünmek istemiyor,nedeni neymiş bakalım.

Feels I m going insane,yeah.

Çıldıracak gibi oluyorum,evet.

Yaşadığı travmanın boyutunu açıklamaya çalışmış gibi görünüyor, ki muhtemelen bu bile az.

It's a thief,in the night to come and grab you.

O bir hırsız,gece gelip seni ele geçiren bir (hırsız)

Hırsızla ne alakası olduğunu soran kaldı mı?Rihanna gibi her örgüt üyesini susturmak ve hizaya getirmek için akıl kontrolü uygulanır ve bunun asıl amacı,bedenine bir ruh daha katmaktır.Neden mi?Cinler(kötü olanları) ve insanlar birlikte belirli amaçlar için çalışabilirler.Bunu anlatmak için erken şu anda.

It can creep(up) inside you and consume you.

Sana sezdirmeden içine girer ve seni tüketir.

İçine giren bir varlık cin,özellikle geceleri köleleri rahatsız ettikleri söylenir.Tükettiğini de her gün görüyorsunuz işte.Rihanna bir gün uyuşturucuya sarılmış,başka bir gün sigara sarıyor.

A disease of your mind,it can control you.

Zihnindeki bir rahatsızlık,o seni kontrol eder.

Kontrol anahtar kelime burada.Cinlere de emirler verilir,onlar doğrultusunda içinde bulundukları kişiye rahatsızlık verir.Rahatsızlık burada zihinsel boyutta ama cinsel olarak bile rahatsız edebilirler.

It's too close for comfort.

Rahatlık için çok bunaltıcı.

Put on your break lights,We're in the city of wonder.

Kırık lambalarını aç, harikalar şehrindeyiz.

Ain't gonna play nice.

İyi oynayamayacağız.

Watch out you might just go under.

Dikkat et,sen yalnızca batabilirsin.

Burada batabilirsin derken,aslında bekledigin gibi paralarla dolu,sadece ün şöhret dolu bir yer degil.Onların dışında seni kötü olan herseyi yapmaya zorlarlar,seni her yönden mahvederler demek istiyor.Zaten bunların neler olduğunu az çok biliyorsunuzdur.

Get to know her:Rihanna lyricsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin