Only Girl (İn The Wold)

247 57 14
                                    

Merhaba.Bugün söz verdiğim gibi Only girl ile karşınızdayım.

Bu şarkı benim için çok özel.Çünkü 'navy'liğimi başlatan şarkı bu.Rihanna"yı bana sevdiren şarkı.

Aklıma gelmişken, 1,2K olmuşuz. O kadar mutlu oldum ki,sizlere nasıl teşekkür etsem az.Yazmaya başladığımda beğenileceğini hiç düşünmemiştim.Ama şimdiden beğenen bir çok kişi var.Sizi çok seviyorum yaaa ♥♡...(Yazar burda çok duygulandı;(  )

Hiç vote yok ama ne yapabilirim,sizi voteleyın diye zorlayamam.Beğenip, okumanız yeterli benim için.

Bu bölümü;

"@cokonusma(Kamkimmm ♥♡)

ve

@Katyannaforeva(Kontes ♥♡)' ya

ithaf ediyorum." Sizleri çok seviyorumm.Bana çok destek oldunuz. ♥

Umarım beğenirsiniz.Yorum yapın lütfen.Cevaplıyorum tek tek hepsini.

Vote yaparsanız sevinirim ama yorumları daha çok seviyorum.Her neyse diğer bölümde hangi şarkıyı istediğinizi yazın lütfen.

Ona göre yeni bölümü birlikte belirleyelim.

Rihanna-Only Girl (İn The World)

Albüm : Loud (2010)

I want you to love me,like I'm a hot guy.

Beni sevmeni istiyorum,tıpkı ateşli bir erkek gibi.

Keep thinking of me,doing what you like.

Beni düşünmeni,ne istiyorsan onu yapmanı.

Bu şarkıda konuşan Rihanna değil içindeki.Sözler Rihanna'nın ağzından gibi görünse de asıl anlaşılması gereken tamamen başka.Yani bir erkeğe,aşık olunan birine yazılmamış bence gerçekte.

So boy forget about the world,cuz it's gonna be me and you tonight.

Dünyayı unut,çünkü bu gece tamamen "sen ve ben" olacağız.

Bu şeyin geceleri geldiğini biliyoruz.Ve geldiğinde dünyadan tamamen koparıyor onu.Tamamen başka bir aleme götürüyor.

I wanna make your bed for ya,then imma make you swallow your pride.

Yatağında olmayı istiyorum.Ve sonra gururunu bir yana bıraktıracağım.

Geceleri yatağına çift kişilikle giriyor ve burada ikinci kişiliği devreye giriyor.Yani içindeki şeyden bahsediyorum.

Want you do make me feel,like I'm the only girl in the world,

Dünyadaki tek kız ben mişim gibi hissetmeni istiyorum.

Burda konuşan aslında içindeki.Çünkü "bir tek ben" diyor.Yani onun taptığı şey,şeytanın ta kendisi biliyorsunuz ki.Sadece kendisine itaat etmesini istiyor.

Like I'm the only one that you ' ll ever love.

Sonsuza dek seveceğin tek kişi ben mişim gibi.

Like I'm the only one who nose your heart.

Kalbini bilen tek kişi ben mişim gibi.

Kalbini bilen tek kişinin kendisi olduğunu söylüyor.Çünkü sonuçta, onun içinde her zaman.

Only girl in the world.

Dünyadaki tek kız

Like I'm the only one, that 's in command.

Get to know her:Rihanna lyricsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin