Merhaba.İlk kez arayı bu kadar uzattım sanırım.Kusura bakmayın baya yoğunum şu sıralar.Anca vakit bulup yazabildim.
Neyse gelelim bu bölüme.Bu bölümde @Katy_s_Tiger(bitanecik kankam), @Ufuqarca, @Darkkittyz,@Rihannaskim(Deniz'im)
"Russian Roulette" istemişler.Bu bölümü onlara İthaf ediyorum.
Çoğunluğa uydum bende ve Russian roulette'i çevirdim.Diğer bölüm only girl olacak,simdiden haberiniz olsun.
Ve bi de 2 haftalık bi tatile çıkcam en erken 1 haftaya yeni bölüm yazabilirim.Denizi görünce Watpatt e girebileceğimi pek zannetmiyorum ama çok bekletmiycem.
Kusura bakmayın.Çok uzattım hadi iyi okumalar.
Rihanna-Russian Roulette
Albüm:Rated R (2009)
Take a breath,take it deep.
Nefes al,derin bir nefes.
Burda dikkat ettiniz mi bilmem ama klibin başlarında Riri çok derin bir nefes alıyor.Hatta bence bu nefes almak değil,bir çeşit "iç çekiş".
İçinde derin bir sıkıntı var gibi.
"Calm yourselfs"he says to me.
"Ve sakin ol" diyor bana.
Bu içimdeki şey,öyle bir şey ki,yaptığımın iyi bir şey olduğuna inandırmaya çalışıyor.Artık iç sesime bile karışmış durumdalar.
If you play,you play for keeps.
Eğer oynarsan,para için oynarsın.
Zaten bunları para için kabul etti."Oyun" dediği de içinde(zorla) bulunduğu örgüt.Ve zorla yaptırdıkları her şey.
Take the gun and count the three.
Tabancayı al ve üçe kadar say.
I'm sweeting now,moving slow.
Şimdi terliyorum,yavaş hareket ediyorum.
Verilen madde vücudunu ele geçirmeye başlıyor.(LDS galiba)Ve hareketleri de dahil herşeyi kontrolüne alıyor.
No time to think my turn to go.
Düşünecek vakit yok,sıram geldi.
Herkes gibi benimde sıram geldi.Düşünmeye dahi vakit yok.
And you can see my heart and beating.
Ve kalbimin çarptığını görebilirsin.
You can see it thought my chest.
Göğsümün içini görüyorsun.
Burda sizce kime diyor bunu?Siz biliyosunuz söylemeyi sevmiyorum ben.Yani o şey, onun içinde zaten.Onu imâ ediyor bize.Zaten hep oradasın,içimdesin beni görüyorsun,diyor.
Said I'm terrifield,but I'm not leaving.
Korktuğumu söyledim ama gitmiyorum.
Ondan korkuyor,evet.Kim korkmaz ki?Ama korkusunun üstüne gidiyor.Yani pes etmiyor.
I know that I must pass this test.
Bu testi geçmem gerektiğini biliyorum.
Bulunduğu durumu bir test gibi görüyor.Sınanıyor bu durumlarla.
So just pull the trigger.
Öyle ise sadece tetiği çek.
"Say a prayer to yourself".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Get to know her:Rihanna lyrics
FanfictionRihanna'nın şarkı ve video kliplerinin açıklaması.