What Now

403 84 30
                                    

Merhaba.Bu sefer istekler üzerine (@Katy_s_Tiger ve @1D_Louis_1D 'ye cok tesekkürler)

devam diyorum.

(@Katyannaforeva Cheers i istedi ama önceden What Now ı zaten çevirmiştim.Sıradaki bölüm de söz Cheers i çevircem.Kusura bakma @Katyannaforeva.)

Sıradaki sarkımız bölümün adında da belli zaten.'What now'.Bu şarkıda gerçekten zorlandım.Çünkü buradaki hareketler daha zor, daha gizli gerçekten.Siz daha fazla kızmadan başlıyım, çok uzattım. Umarım doğru yapmışımdır.

I've been ignoring,this big lump in my thoat.

Boğazımdaki büyük yumruyu göz ardı ediyorum.

I shouldn't be criying,tears were

for the week.

Ağlamamalıyım.Gözyaşları güçsüzler içindir.

The days I' m stronger.No what so I say. That something missing.

Şu anda güçlüm ya da sadece öyle olduğumu söylüyorum.Ama 'birşeyler eksik'.

Whatever it is,it feels like in laughing at me through glass of a two sided miror.

Bu şey bu iki yönlü aynanın içinden bana gülüyormuş gibi hissettiriyor.

Hatırladığım kadarıyla Russian Roulette de böyle birsey vardı.(Aynanın karşısına geçiyordu ve aynadaki baska biriydi.)Yani buradaki iki yönlü aynanın biri Rihanna nın kendisi,diğeri de içine giren şey(gece yazıyorum,söyletmeyin beni anladınız zaten.) Yani burada Rihanna nasıl bir kafadaysa artık.Sanki birseyler içmiş gibi.Aynadan gülmek falan.Tövbe tövbe korktum gece gece.Neyse devamına bakalım.

Whatever it is, just laughing at me

Bu şey her neyse sadece bana gülüyor.

And I just wanna scream.

Ve ben sadece bağırmak istiyorum.

Rihanna nın kafası çok karışmış artık.Napacağını bilmeden sadece bağırmak istiyor.Sizce normal mi durduk yere bağırmak?Zaten Rihanna durduk yere bağırmıyor.Kafası güzel de ondan.Nedeni biliyosunuz zaten.

What now? I just can't figure it out.

Şimdi ne olacak? Bir türlü anlayamıyorum.

What now?I guess I'll just wait it out,wait it out.

Şimdi ne olacak?Sanırım sadece bekleyeceğim.

What now? Waoow.What now?

Şimdi ne olacak? Şimdi ne olacak?

Tabi ki Rihanna burada ne yapacağını bilmez halde.Klipte de zaten sürekli bağırıyor ve kafasını sıkıca turuyor.Sanki delirmiş gibi.

I found one,he changed my life.

Birini buldum,o hayatımı değistirdi.

O 'biri' katıldıgı örgüt zaten.Ve de o örgütle birlikte hayatına,aynı zamanda içine giren şey.

Hayatımı değistirdi diyor zaten.

But was it me that changed?

Ama asıl değisen ben miyim?

Asıl değisen o.Zaten bunu biliyor kendisi de.Her yönden değişti.İnanç,özgürlük,maddi ve birçok yönden hayatı zorla değiştirildi.

And he just happened to come at right time.

Ve o sadece doğru zamanda yardımıma geldi.

'O' derken neyi kastettiğini anladınız zaten.Ama doğru zamandan kastı ne?Burayı bende anlamadım.

Get to know her:Rihanna lyricsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin