Autobus nás zaviezol pred vchod do nákupného centra. Ihneď ako sme tam tak stáli a ja som si prezerala budovu, tak si všetci do jedného nasadili rúška a okuliare.
"To je na čo?" Pozrela som sa na nich nechápavo
"Uhmmm... Vieš , je tu taká partia s ktorou si moc nerozumieme a nechceme ťa nejako ohroziť" povedal Jaebum
Nejako sa mi nechcelo veriť, že by mali s niekým až taký problém, že by ma to malo ohrozovať. Ale čo som ja zač, že ich tu mám čo súdiť. Však ich poznám ani nie deň.
"Dobre vy pouličný gang , poďte" povedala som s radosťou a s úsmevom si to mierila do nákupného centra.
Oni išli hneď za mnou.Mierili sme si to hneď do papierníctva, kde som si povyberala veľké zošity a dokonca aj nový, väčší ruksak. Všetko som zaplatila , nahádzala do toho väčšieho ruksaku a pokračovala s nimi ďalej.
Vybrali sme sa do hračkárstva, kde sa od nás hneď po vstupe oddelil BamBam , Jackson a Yugyeom. Rozutekali sa každý ku nejakej hračke.
BamBam si vzal plastový svetelný meč zo Star Wars , Yugyeom penový meč a Jackson nerf pištoľ. Všetci traja sa nakoniec stretli na jednom mieste. Ihneď ako sa tak stalo , všetci zaujali bojové pozície. Krúžili dokola ako supy nad mŕtvolou a sledovali čo kto spraví.
No naraz sa ich bojový plán zrútil ako domček z karát, keď prišla predavačka a vynadala im, že tie hračky nie sú na hranie, na čo jej hneď Jinyoung protirečil, že presne na to sú tie hračky vyrobené. Skončilo to tak , že nás odtiaľ vyhodili, pretože chalani nevedeli prestať argumentovať.
No my sme sa spoločne vybrali do ďalšieho obchodu. Zastavili sme sa v obchode kde predávali asi všetky blbosti sveta . Tu sme si každý našli nejakú somarinu , ktorú sme si vzali. Čo to boli cukríky, ktoré chutili ako energetický drink alebo sliz. Všetci kúpili aspoň niečo.
Nakoniec sme sa ale vybrali na horné poschodie, kde mali reštaurácie. Donútili ma , aby som si dala Jajangmyeon , čo boli nudle s čiernymi fazuľami. Poslúchla som ich a objednala si to.
Keď už sme mali jedlo všetci ,vyšli sme von na terasu , ktorá bola zároveň a rekreačná zóna. Bol tam nasadený trávnik, stromčeky,kvetiny..dokonca aj umelé jazierko. Medzitým boli stoly, kde sa dalo jesť. Najkrajšie na tom bol asi ten výhľad dole. Aj keď malo nákupné centrum v podstate iba 4 poschodia, výhľad bol odtiaľto nádherný.
Najedení sme sa vybrali prejsť sa popri rieke vedľa ktorej bolo celé nákupné centrum. Pôsobilo to tu na mňa veľmi príjemne a s chalanmi mi bolo ešte lepšie. Našli sme si nejaké pekné miesto, kde sme boli osamote a posadali sme sa. Výhľad ktorý sme mali som si ihneď musela odfotiť a poslať Emily.
✦✦✦
Keď už sa blížil môj čas na to ísť domov ,tak ma chalani išli odprevadiť. Odviezli sme sa autobusom pod kopec na ktorom som bývala a odtiaľ sme si to kráčali pešo. Bol to ich nápad, aby so mnou mohli stráviť viac času a my sa tak mohli viac porozprávať. Púšťali sme si taktiež hudbu ako podmaz, no nejako sme jej nevenovali pozornosť, ale iba sa rozprávali.
"..moc by vám vadilo kebyže ma naučíte tie kroky čo ste mali k tomu tancu?" Spýtala som sa. Oni sa na seba zase pozreli.
Príde mi to divné keď to robia. Je to ako keby si čítali myšlienky alebo čo. Jaebum na to prikývol."Keď budeme mať čas, tak určite" povedal Mark
"Však máte stále čas.." povedala som , no v tom za mnou prišiel Jackson. Dal si ruku okolo mojich ramien a pozrel sa na mňa.
YOU ARE READING
Serendipity/K.N
FanfictionSerendipita označuje „šťastnú náhodu" či „príjemné prekvapenie" Takže to znamená že si moja serendipita?