Konečne sme sa po celom dni dostali ku Markovi domov. Všetci sme sa vyzuli a vybrali sa aj s taškami do kuchyne, kde sme ich začali vykladať na stôl. O malú chvíľu bol jedálenský stôl plný jedla a pitia. Sladkého a slaného. Mala som pocit že sa tam na tom stole práve nachádza celý supermarket. Neverila som, že by bolo možné to všetko skonzumovať za jeden deň , prípadne za jeden ľudský život, ale chalani boli presvedčení, že to ešte "nič nie je" a snažili sa ma presvedčiť že toto je úplne bežné. Nemala som chuť sa tam s nimi ešte začať zbytočne hádať o takejto blbosti. Proste som sa zmierila s faktom, že sme až moc pripravení na dnešnú noc a v prípade apokalypsy by sme v kľude prežili.
"Okej počúvajte ma, takže na pláne máme ísť si teraz niečo pozrieť, potom by sme si mohli niečo zahrať a hlavne.." zastavil sa Mark a odkráčal si to ku schodom, do ktorých bola zabudovaná skrínka. Keď ju otvoril, my sme mohli vidieť niekoľko fľaší vín a tvrdého alkoholu
"... opiť sa!" Povedal nadšene
"Všetci súhlasíte?""ÁNO!" skríkli sme všetci zborovo
"Tak sa mi to páči" povedal a začal vyberať fľašky soju ktoré podával Yugyeomovi ktorý ich zase roznášal. Posledné soju bolo moje, keďže všetci už mali. Yugyeom prišiel a podal mi fľašku ktorú som si od neho s úsmevom zobrala. Sledovala som ako všetci začali otvárať flašky a tak ja som tú svoju otvorila tiež.
"Tak teda na dnešný večer" povedala som s úsmevom a pozdvihla fľašku do vzduchu
"Na dnešný večer!" Zopakovali chalani a spravili to isté. Následne sme sa všetci napili aby sme oficiálne zahájili večer.
"Okej , takže čo chceme pozerať?" Spýtal sa Jackson
"Čo takto horror?" Pozrel sa na neho Yugyeom
"Šibe? Horrory sú trápne a nudné" zaútočil na neho Jinyoung
"A hlavne je to dosť klišé" pridala som sa
"Niektoré sú fajn..." Povedal opäť Yugyeom. V tom sa na neho všetci prekvapene pozreli.
"Dobre tak žiadny horror""To sme všetci radi" povedal Jinyoung
"A čo takto niečo psycho, nejaký triler alebo niečo také" spýtal sa Yugyeom
"Povedalo sa žiadny horror"
"Nie ,nie ,nie to nie je horror... Tam nejde o to ťa to vystrašiť. Ide skôr o tú atmosféra čo to vytvára a to že je to také mysteriózne. Chápete nie" začal vysvetľovať Yugyeom
"My vieme čo za žáner to je, ale aj tak mi to príde dosť podobné." ozval sa opäť Jackson a nespokojne založil ruky na hrudi.
"Čo ja viem, podla mňa keď sa vyberie dobrý film tak s tým nič nepokazíme" pozrela som sa na Jacksona , ktorý vyzeral byť mojou odpoveďou prekvapený.
"Tiež si myslím" pridal sa aj BamBam
"Okej a poznáš niečo také?" Spýtal sa Youngjae
"Hej , kamarát mi odporučil jeden starší film a že je to fakt super" povedal Yugyeom a usmial sa.
"Tak to tam bež nastaviť , my zatiaľ pripravíme prostredie"
Povedal Mark a všetci sme sa vybrali niečo robiť. Yugyeom sa vybral ku telke, na ktorú bol pripojený počítač a išiel tam nájsť ten film, ktorý chceme pozerať. Jackson, Jaebum a Youngjae išli prestavať gauče v obývačke, aby to prispôsobili tomu že nás tam bude toľko. Mark zatiaľ šiel spraviť pukance a ja a BamBam sme začali nosiť chipsy a pitie na stolík do obývačky, aby sme počas pozerania nemuseli stavať a ísť do kuchyne.Po asi 20-tich minútach sme mali všetko prichystané. Mark akurát priniesol na stôl šiestu misku pukancov. Všetci sme sa zhromaždili v obývačke.
YOU ARE READING
Serendipity/K.N
FanfictionSerendipita označuje „šťastnú náhodu" či „príjemné prekvapenie" Takže to znamená že si moja serendipita?