,,Apple Needle počkej na mě!" Křičela na svou kamarádku Scarceness. ,,Zrychli." Krikla na ni Apple Needle a přeskočila strom který byl přes cestu. Scarceness tedy zrychlila a za chvíli už predbíhala Apple. ,,Hej zpomal!" Křičela za ni Apple. ,,Ne ne, Ty zrychli." Otočila hlavu Scarcennes. Apple zrychlila, ale nepředběhla Scarceness. Běžela vedle ní. Když doběhli nahoru na kopeck jezeru, Scarceness prudce zabrzdila. Apple ale nestihla rychle zabrzdit a vrazila do Scarceness. Ta vyrazila dopředu, ale spadla do jezera. ,,Apple Needle!" Vykřikla když vyndala hlavu z vody. ,,Co je?" Zeptala se Apple. ,,Jsem mokrá. " zavrčela Scarceness. ,,Všimla jsem si. Vypadáš jak zmokla slepice." Okomentovala to Apple Needle. ,,Tak já vypadám jak zmoklá slepice jo?" Řekla Scarceness a vylezla trochu z vody. Chytla Apple Needle za kopyto a začala ji stahovat do vody. ,,Hej, nech toho." Křikla Apple Needle, ale marně. Scarceness už jí stáhla do vody. ,,Scar!" Vykřikla Apple když se vynořila. ,,Já nic, Já poník." Scarceness zvedla kopyta. Apple Needle na ni začala cákat vodu. Scarceness ji to začala oplácet. Za chvilku scarceness vyskočila z vody. ,,No bezva, teď jsem mokrá. " stěžovala si Apple. ,,Říkala sis o to." Usmála se na ni Scarceness. ,,Radši mlč." Odsekla Apple. ,,Asi bych už měla jít. " oznámila Apple Needle. ,,Tak běž. Aspoň mě nikdo nechodí do vody." Zasmála se Scarceness. Apple Needle jí sežehla pohledem. Scarceness se nevině usmála.
Později
Scar namočila kopyto do potoka. ,,Hej holčičko! Pojď k nám!" Uslyšela za sebou křik. Když se otočila, zjistila že na ní volá skupina hřebců. ,,Až dostanete mozek." Odsekla jim. ,,No tak, potřebujeme ti něco říct." Scarceness si odfrkla. ,,Jasně, a já potřebuju inteligentní společnost." ,,Ty si nějaká drzá." Poznamenal jeden z hřebců. ,,A vy nějaký blbý." Odsekla Scarceness. Hřebci se po sobě podívali. Nakonec usoudili, že tohle nemá cenu a nechali Scarceness být. ,,Blbí hřebci." Odfrkla si pro sebe potichu. Najednou ucítila že do ní něco, nebo někdo vrazil a zase skončila ve vodě. Když vystrčila hlavu spatřila další partu hřebců. Ve předu stál modrohnědý jednorožec. ,,Midnighte ty idiote!" Zakřičela na něj Scarceness. ,,Seš mrtvej." Zasmál se pegas. ,,To jste vy všichni!" Zavrčela na ně Scarceness, když vylezla z potoka. Hřebci se rozutekli. Scarceness se pustila za Midnightem. ,,Já nic neudělal." Smál se za běhu jednorožec. ,,Jasně, a já jsem alicorn. " Křikla na něj Scarceness. Scarceness se tak tak vyhla kamenu který jí jednorožec teleportoval pod nohy. ,,Nic lepšího tam nemáš?" Zeptala se za běhu Scarceness. Midnight neodpověděl. Když ho scarceness dohnala, chytla ho a dotáhla k potoku. ,,No tak Scar, já to nechtěl udělat." Vymlouval se jednorožec. ,,Tak si to dělat neměl." Smála se Scarceness. Strčila do midnighta a ten skončil v potoce. Když vystrčil hlavu, jenom zmateně koukal na Scarceness. ,,Tak tuhle klisnu bych naštvat nechtěl." Poznamenal jeden hřebec z první skupiny. ,,To bych vám neradila." Zavrčela Scarceness. ,,Fajn fajn, už jsme hodný." Hřebci se "nenápadně" odplížili pryč. ,,Scar tady si." Ozvalo se volání světle modré pegasky se světle oranžovou kudrnatou hřívou. ,,Co potřebuješ Sweet?" Zeptala se Scarceness. ,,Máš se už vrátit, bude večeře." Odpověděla Sweet Love. ,,Už? vždyť je sedm." Odporovala Scarceness. ,,Já si to nevymyslela. Tak pojď stejně v noci zase někam zdrhneš." Odvětila Sweet. ,,Fajn už du." Zamručela Scarceness a přiběhla ke své sestře. ,,Co dělal ten hřebec v tom potoce?" Zeptala se Sweet, když odešli trochu dál. ,,Topil se." Odpověděla znuděně Scarceness. Sweet se na ní překvapeně podívala. ,,Jen žertuju prosím tě. Prostě tam nešťastnou nehodou skončil. " Zasmála se Scarceness. ,,jasně, nešťastnou náhodou. A proč si celá mokrá?" ,,Poprvé mě do jezera schodila do Apple Needle a podruhé do mě strčil ten kokos co se válel v potoce." Odpověděla Scarceness. ,,Tak proto tam skončil." Zasmála se Sweet.
Fajn, takže Apple Neddle je @Apple_Needle
a Sweet Love je @jihyoland
ČTEŠ
Život Scarceness past
FanfictionScarceness Past. Jaký byl její život. Normální? Nebo ne tak úplně normální? to se dozvíte když budete číst dál.