Odvolej. Ne? Tak vyhraj.

22 7 4
                                    

Scar zaklapla knihu. Tohle bylo už pátá. Pomyslela si naštvaně. Položila hlavu na svoje přední kopyto a zaposlouchala se do křiků, které se rozléhaly po celém parku.

,,- notak Darku. I támhle Scar je větší chlap než ty." Zaslechla. Scar otočila hlavu k dvěma hřebcům. Jeden byl světle fialový s hnědou hřívou, která byla na konci růžová. Druhý měl stejnou srst jako první, ale měl modrou hřívu. ,,To odvoláš Lighte!" Křikla na toho s hnědou hřívou. Ten se na ní rychle otočil. ,,To byla pocta Scar!" Křikl na ní zpátky. Scar se postavila. ,,Možná tak pro vás." Odsekla.  Light se zatvářil ublíženě. ,,Hřebci jsou stejně lepší než klisny. Klisny se umí jen oblékat a stát hodiny před zrcadlem." Namítl. Scar mu zabodla kopyto do hrudi. ,,Tím chceš říct že já se umím jen oblékat a líčit? To hned odvoláš!" Křikla. Light se usmál. ,,Ty jsi víjmka. Ty seš ráda když se pořádně učešeš." Řekl. Scar se pořád mračila. ,,To že jsou hřebci lepší než klisny taky odvoláš." Řekla. ,,Neodvolávám pravdu." Namítl Light a dupl kopytem. Scar se zamyslela. Pak se usmála. ,,Tak to dokaž." Řekla. ,,Mile rád. Jak?" Zeptal se Light. ,,Prostě si dáme jednoduchý závod. Bude tam několik soutěží a kdo získá nejvíc bodů vyhrál." Navrhla. Light se usmál. ,,Fajn, ale potřebujeme nějakého nestranného rozhodčího. Jinak se porveme." Namítl. Scar se ušklíbla. ,,To je snadné, ty si vybereš jednoho hřebce a já jednu klisnu." Odpověděla mu. Light přikývl. ,,Sejdeme se tady, přesně ve 13:00." Dodala než oba dva odběhli.



Tak něco krátkého pro ty chudáky co ještě nespí. xd

Život Scarceness pastKde žijí příběhy. Začni objevovat