Já ven půjdu!

17 6 0
                                    

Scar seděla ve svém pokoji. Hodiny na nočním stolku ukazovali pár minut po dvanácté. Od jedné strany pokoje se ozývalo klidné oddychování Eury, na druhé byla prázdná postel. Scar koukala do otevřeného okna. Jedno z předních kopyt měla obvázané bílým obvazem. Najednou se zvedla a otočila se ke dveřím. Vešla do dlouhé chodby,  a pak dolů do obýváku.

Na gauči tam seděla Future Heart. V kopytech měla staré fotoalbum. Scar chtěla projít tak aby Future nevyrušila. Jenže Future si jí samozřejmě musela všimnout. ,,Co tu děláš?" Zeptala se překvapeně. Scar si povzdechla. ,,S tímhle jít oknem a skákat po střechách nemůžu." Odpověděla a pozvedla obvázané kopyto. Future se objevil překvapený a vyděšený výraz. ,,Ty jdeš ven? Teď?" Zeptala se. ,,Vždyť moc dobře víš že jsem většinu nocí venku. A navíc, stejně je mi líp v noci." Řekla Scar a chtěla odejít, ale Future jí přerušila. ,,Nikam nepůjdeš. Co když se něco stane?" Zvýšila hlas. Scar dupla kopytem. Nedošlo jí že ho má zraněné a spadla na zem. Hned se zase zvedla. ,,Nikdy předtím ti to nevadilo. A to že mám obvázané kopyto nic neznamená. umím se ubránit." Odsekla jí. Future stočila pohled k rodinnému albu, pak zase zpátky na Scar. ,,Je prostředek noci, a ty jdeš létat celestie ví kam. Prostě tu zůstaneš, nebudeš teď chodit ven." Namítla Future. Scar to odmítala pochopit. Byla tvrdohlavá jako kámen. ,,To je kůli němu?" Zeptala se. Future jí nic neřekla. ,,Hele, nepamatuji si co se stalo, ale já jsem si jistá že mi nic neudělá. Nechápu co to s tebou je." Scar čekala na reakci Future. Ta jí zabodla kopyto do hrudi. ,,Tak poslouchej Scarceness. Co si ty myslíš v tomhle nehraje roli. Já mám právo ti říct že nikam nepůjdeš uprostřed noci. A ty taky nikam nejdeš!" Vykřikla na ní Future. Scar naštvaně sklonila hlavu, a něco si pro sebe zasyčela. Nakonec odešla. Nezamířila ale do pokoje, nýbrž k zadnímu vchodu.

Tohle je krátké, ale co. Příště se pokusím o delší.

Život Scarceness pastKde žijí příběhy. Začni objevovat