Zemní klisna seděla ve svém pokoji a koukala z okna do noci. Klisna se jmenovala Scarceness Past. Její srst byla azurová. Na předních kopytech měla černé jakoby plamínky. Její hříva byla hnědá s béžovými konečky. Scarceness se otočila, aby se podívala na hodiny. Ukazovali jednu hodinu v noci. Klisna otevřela okno, které bylo doposud otevřené jen z pola, úplně. Otočila se do pokoje. Pak vyskočila z okna. Skočila na střechu dalšího domu. Už zjistila, že jí udrží, tak jenom skočila na střechu dalšího domu. Na další a další. Když skončili domy, skočila na zem a rozběhla se na kopec. Nahoře byl velký strom. Scarceness na něj vylezla a posadila se na velkou větev, která trochu vyčuhovala dopředu. Jenom seděla na větvi a koukala na hvězdy s měsícem. kochala se noční krásou, a ani si nevšimla že na kopec vylezla další klisna.
-------
Před Scarceness přiletěl rychle velký netopýr. Klisna se lekla a rychle zareagovala kopyty. Ale neudržela rovnováhu a spadla. Místo aby spadla na zem, zachytila se její zadní noha na větev a Scarceness zůstala viset ze stromu hlavou dolů. Po chvilce si uvědomila, že se kouká na béžovou jednorožku s růžovou hřívou. ,, Ahoj." Řekla nervózně Scarceness. ,,Co tady děláš?" Zeptala se jednorožka. ,,Visím, co asi jinýho." Odvětila Scarceness a snažila se dostat dolů. ,,Proč vysíš?" Pokračovala jednorožka. ,,Protože padám." Odvětila Scarceness která se stále pokoušela osvobodit. ,,A kam sakra padáš?" Pokračovala s otázkami jednorožka. ,,Dolů, kam asi jinam." Řekla Scarceness a vyšvihla se nahoru. Nakonec se ale jenom zatočila a skončila zase tam kde byla. ,,Nahoru?" Zeptala se jednorožka. ,,Jasně. budu porušovat gravitační zákony. Ne díky." Odvětila Scarceness. ,,Tady se gravitační zákony porušují pořád." Odvětila jednorožka. ,,Všimla jsem si. Nechceš mi radši pomoct prosím?" Řekla Scarceness a pokoušela se osvobodit kopyto. Jednorožka protočila očima. ,,No jo no." Zamumlala nakonec. Začala kouzlit a osvobodila kopyto zemní klisně. Ta spadla dolů na zem. ,,Díky." Poděkovala Scarceness, když se zvedla. ,,Není zač. A řekneš mi konečně, co děláš na tomhle kopci?" Zeptala se Jednorožka. ,,Chodím sem docela často. Spíš my vysvětli, co tu děláš ty. Jsou asi dvě ráno." Odvětila Scarceness. ,,No, je mi celkem jedno, kolik je hodin. A vzhledem k tomu, že ty jsi tu taky, tak hádám, že tobě taky." Řekla klisna a podívala se na Scarceness. Ta jenom protočila očima. ,,Jak se vlastně jmenuješ?" Zeptala se. ,,No Name, ty?" Odpověděla No Name. ,,Jsem Scarceness Past, ale všichni mi říkají jenom Scar." Řekla Scarceness. ,,Fajn Scar, já už budu muset jít, takže čau." Rozloučila se No Name a odběhla z kopce. Scarceness tam ještě chvíli seděla, nakonec ale taky odběhla zpátky domů.
Tak fajn, vůbec netuším co se z téhle knihy stane. No, ale je tady.
ČTEŠ
Život Scarceness past
FanficScarceness Past. Jaký byl její život. Normální? Nebo ne tak úplně normální? to se dozvíte když budete číst dál.