No to si děláš srandu?

37 8 7
                                    

Po večeři se Scar poslušně odebrala za Future Heart. ,,Ale mami, to je vážně jen škrábnutí." Protestovala ještě, ale to už Future hledala v šuplíku náplast a dezinfekci. ,,Krvácí ti půlka kopyta. Tak Přestaň odmlouvat." Zamítla to Future Heart. Scar protočila očima. ,,Něco mi krvácí skoro pravidelně." Namitla. Future už našla co hledala a právě nanasela dezinfekci na kopyto Scar. ,,Protože furt někde litáš, A lezeš si číst na skálu." Vyčítala jí. ,,Hele. Na tu skálu nelezu tak často." Ohradila se Scar. Future už vzala náplast, a lepila jí na Scar. ,,Jenom pokaždé když sou vsichni doma, a ty si chceš číst. Což je hodně často." Když future dolepila, začala se zase hrabat v šuplíku. ,,Eee... Co teď hledáš?" Zeptala se nejistě Scarceness. ,,mám tu něco, co by tě mohlo zajímat." Odpověděla, a vytáhla z kus papíru, který podala Scar. Ta začala nahlas číst, ,,týdenní zájezd pro poníky se zájmem o archelogii a historii." Přečetla nahlas nadpis. Pak zvedla oči, a podivala se na Future. ,,Přihlásila sem tě. Odjiždíte za dva týdny." Oznámila jí Future. Scar vyskočila a objala jí. ,,Děkuji mami. Ty víš co mě baví." Vykřikla. Ve dveřích se objevila hlava Sweet Love. ,,Scar tak deš? A přidám se k nám i Eura s Fluffy Game." Scar se na ní otočila. ,,Jasně, už běžím Sweet." Křikla a rozběhla se za ní.
-----------------------------------

,,Tak dělejte vy tři!" Křikla Fluffy na své sestry, které za ní běžely. ,,Ne každý je tak hyperaktivní jako ty, ty jedna Hyperbolo!" Zavolala za ní Scar. Za sebou uslyšeli žuchnuti. Eura, Scar a Fluffy se prudce zastavily a podívali se za sebe. Na zemi se tam Válela Sweet Love. Všechny tři se začala smát. ,,Hele, retardovaná srnka. " zasmála se Scar. ,,Ticho ty šutre!" Odsekla jí Sweet. ,,Tak se zvedej." Řekla Eura a podala jí kopyto. Sweet ho přijala, a za chvilku už zase všichni běželi. Scarceness přeskočila spadlý kmen. Nevšimla si, že dole tekl větší potok. Scar do něj spadla, a zase skončila ve vodě. Když tam za chvilk doběhl i zbytek, plácli se kopytem do obličeje. ,,No to si ze mě děláš srandu?" Naštvaná se Sweet.

Život Scarceness pastKde žijí příběhy. Začni objevovat