Scarceness stala před hnědyma dveřmi který vedly do jejího pokoje. Na dveřích byla fialová pěticípá hvězda s šedým pruhem a pod ní modrý nápis Scarceness. Vešla do pokoje a plácla sebou na postel s modrým povlečením. U druhé stěny byla druhá postel, ale tentokrát se světle zeleným povlečením. Na ní si četla šedá pegaska, s barevnou hřívou. ,,Proč máš mokrou hřívu?" Zeptala se, když odvrátila oči od knihy. Scarceness se na ní podívala a obrátila oči v sloup, ,,Chjo, skončila sem v jezeře, a pak v potoce," Odpověděla. Pegaska se na Scarceness podívala. ,,Už zase?" Zeptala se. ,,Hele," ohradila se Scarceness, ,,Tenhle týden, to je poprvé." ,,Jasně, protože dneska je pondělí." Pegaska vyznamně nadzvedla obočí. ,,Ale minulý týden jsem nebyla ve vodě moc." Oznámila Scarceness. ,,Jenom pětkrát." Zasmála se pegaska.
,,Dvakrát si mě tam hodila ty." Připomněla Scarceness. ,,To není pravda." Bránila se pegaska. ,,Ale je."
,,není."
,,je"
,,není"
,,je"
(dál už si to asi umíte představit😆)Sestry se ještě chvíli hádaly. Než Scar namítla, ,,Jestli počítáš podkopnutí kopyta jako nehodu." ,,Fajn fajn, ale podruhé si tam sama už spadla."pokusila se pegaska. ,,Ne ne. Ty si mě z toho šutru schodila naschvál Euro." Zamítla to Scarceness. Eura se ale zase začala hádat. ,,To není pravda. Uklouzla si sama." ,,To není pravda."Vykřikla trochu Scar. ,,Nějaký "neznámý" poník mi nad hlavou kopl do bouřkového mraku. " Při slově neznámý udělala kopytama uvozovky. ,,Nemůžu za to, že si seděla tam, kde sem já cvičila bouřku." Scar chtěla něco namítnout, ale přerušilo jí zavolání od dveří. ,,Hej retardi poslouchejte konečně!" Vykřikla Sweet Love, která se u dveří už minutu pokoušela marně upoutat pozornost svých sester. Scar i Eura na ni otočili hlavy. ,,Konečně, na tohle už slyšíte. Máte už jít na večeři." Oznámila Sweet. Pak se otočila na Scar. ,,A ty se máš za mámou stavit s tím řezancem." Dodala. ,,Kdo jí to řekl?" Zeptala se. Sweet protočila očima. ,,Hádej. " Řekla. Scar se snažila vypadat jako že přemýšlí. Pak vykřikla, ,,Já tu Fluffy Game zabiju!" Sweet a Eura se trochu vylekali, jak Scar křikla. ,,Scar sklidni se." Řekla Sweet. ,,Já jsem v klidu." Odsekla Scarceness. Najednou všechnny tři dostali z neznámého ůvod záchvat smíchu. ,,Měli by jsme jít na tu večeři." Připoměla Eura. ,,Fajn, deme." Tři sestry sešli ze schodů, no spíše se porvali a nakonec skončili všechny pod schodama. Na zemi se všechny začali znova smát. Pegasky, které už dávno seděli u stolu, se jenom plácli kopytem do čela. ,,Pojďte se konečně najíst vy retardi. A Scar, ty si nemysli že zapomenu, potom za mnou příjdeš." Rozkázala hned Nejstarší klisna v domě. ,,Jasně mami." Scar hodila vražedný pohled po Fluffy Game. Tasklopila hlavu, a začala se věnovat své večeří.
Tak @Azaria_di_Angelo si tu. happy Now?
ČTEŠ
Život Scarceness past
FanfictionScarceness Past. Jaký byl její život. Normální? Nebo ne tak úplně normální? to se dozvíte když budete číst dál.