3. Kapitola

1K 49 3
                                    

Uviděla jsem ho a hned jsem si vzpomněla na pátý ročník.

Řeknu to od začátku.

Poberti šikanovali Seva. Chtěla jsem mu pomoct, tak jsem začala na Pottera nadávat, ať okamžitě pustí mého kamaráda dolů.

Severus na to ale řekl : „O nic jsem se tě neprosil, ty mudlovská šmejdko.“

A takhle se naše kamarádství rozpadlo jako domeček z karet...

Několikrát se mi omlouval, ale já už se s ním nechci bavit. Nikdy. Vždyť je ze zmijozelu..jak jsem si mohla myslet, že on takový není. Tehdy mě to opravdu mrzelo. Podle mě jsem vybrečela všechny slzy na následující rok.. Ale už je to za mnou. Teda. Zkouším se takhle uklidňovat vždy, když ho vidím. Protože se mi vybaví tato vzpomínka. I přes všechno dobré se mi vybaví jen tahle.

Potter už zatínal pěsti. Bylo vidět, že ho to taky znervóznilo, ale pořád nechápu proč. Co mu je po mě? Nechápu ho. Nechápu, jak může šest let lézt pouze za jednou holkou. Jedna jediná věc, kterou na něm obdivuju je výdrž.

Najednou mi šeptl: „Nechceš se se mnou vyměnit? Vypadáš vykolejeně, ale chápu to.“.

Chvíli jsem přemýšlela, jestli to nemyslí jen ze srandy, ale on se tvářil až moc vážně. Při této grimase byste si neřekli, že to myslí jen ze srandy.

Kývla jsem a sledovala, co má v plánu. V očích mu pohrávali škodolibé a veselé jiskřičky.

Vytáhl nějakou skleněnou kouli. Asi na věštění.

Chvíli na něj všichni zaraženě koukali, včetně rudovlásky.

On si toho všiml a hraně si ji začal prohlížet a tvářil se, že přemýšlí.

James
No tááák přestaňte se na mě dívat. Teď mám v plánu zachránit dívku mých snů před šerednou obludou, která si vedle ní chce sednout.

Samozřejmě, že mám plán, co bych to byl za pobertu.

''Omylem'' mi vypadne skleněná koule na zem a rozbije se.

Jelikož nemáme povolená kouzla mimo školu a pořád v ní nejsme, nemůžu to uklidit.

Snažím se ignorovat fakt, že profesorka McGonagallová má hůlku.

Kleknu si a začnu sbírat střepy. Všichni na mě civí jak na blázna, ale co. Teď to musím dobře uhrát..

,,Omlouvám se jen mi vypadla.. Evansová? Posuň se na moje místo, kdyby náhodou sebou vlak škubl a já tě nechci pořezat.“ hmm to nebylo špatný. Má krásná vysněná rudovláska si co nejrychleji přesedne, aby nemělo McKoťátko šanci něco namítnout.

  ...

Nechci tě ztratit Kde žijí příběhy. Začni objevovat