Bölüm4

10 2 0
                                    

           ''Bitti.Kesik çok derin değil;derinleştirmemeye bak.Elini çok açarsan derinleşir.'' diyerek malzemeleri ecza dolabına yerleştirmeye başladı.Yerleştirmeyi bitirdikten sonra koltukaltlarımdan tutarak beni lavabonun üzerinden indirdi.Fazlasıyla güçlüydü.Gerçi bunu üzerine yapışan tişörtten ''Hey kızlar!Ben buradayım''diyen kasları zaten açıkça ifade ediyordu.

''Evet,seni dinliyorum.'' Bir saniye Leo'nun kaşında bir piercing vardı ve ben bunu daha yeni mi fark ediyordum?Hele son üç dakikayı,pansuman yaptığı süreyi,onu seyrederek geçirmişken,öyle mi?

''Ciddi misin?Gerçekten de yeni mi fark ediyorsun?'' Şaka mı bu?

''Ne?''Anlamamazlıktan gelmeye çalıştım ama biraz önce resmen düşüncelerimi okudu.Ürpermeme yetecek kadar ürkmüştüm.

''Piercingi diyorum.Yeni mi fark ediyorsun?Hele de pansuman yaparken beni seyretmişken'' Bu son cümleyi alaycı bir şekilde söylemişti.

''Bunu nasıl yaptın?Ayrıca düşüncelerimde dolanamazsın tamam mı?Özel alan diye bir şey var!'' Herif düşüncelerimi okuyor ve ben hala ona muhalefet olma çabasındayım,öyle mi?SAÇMALIK.

''Ne yani hak ihlali mi yaptım?Ah,neden beni mahkemeye vermiyosun?Ayrıca Bayan Johnson Boston'dan ne zaman dönecek?''

''Tanrım!Sen nereden biliyorsun?''Sanırım ona soracağım sorular arasında öncelik bu soruda olmamalıydı.Okula geldiği ilk ve son gün onu benden başkası görememişti ve şimdi de düşüncelerimi okuyordu.Yani öncelik doğaüstü güçlerinin olması olmalıydı.

''Söz verdin.Her şeyi anlatacağına.Nesin sen böyle?''

''Sence burada hele de banyoda anlatabileceğim bir konuyu mu tartışıyoruz?'' Tek kaşını soru sorar gibi kaldırdı.Bense kafamı ''Evet,haklısın.'' dercesine sallanmakla yetindim.Banyodan çıkarak alt kata salona indi ve bir kanepeye yerleşti.Evimiz,ilk gelişte  öğrenilecek kadar küçük bir ev değildi.Ama o, evi neredeyse eksiksiz bir şekilde biliyordu.Ecza dolabının yerini bilecek kadar eksiksiz.

Peşinden salona indim ve ben de bir kanepeye kuruldum.

''Anlat.Her şeyi.Hemen''

''Pekala.''derin bir iç çekti.''Ölümsüz iki ırk,Heaven.Dünyada varlıklarından insan ırkının haberdar olmadığı birbirinden nefret eden iki ırk.Ama dışarıdan baktığında insan ırkına mensup olmadıklarını anlayamazsın.Mesela ben.Dışarıdan bakınca sıradan bir liseliden bir farkım yok.Yani görünüşlerine bakarak insan olmadıklarını anlayamazsın''

Olaya müdahale etme vaktim geldi.''Yani düşüncelerimde serbestçe dolanıp kafasına göre insanlara görünüp görünmeyen birinden bahsediyorsak bir insandan bahsetmiyoruz öyle mi?''Her kelimemde vurgu yapmıştım.Bu durumdan hoşnut olmadığımı umarım anlamıştır.

''Bu sadece buz dağının görünen kısmı diyelim.Zihninizle oynayabiliriz, zihninize konuşabiliriz,olmayan şeyleri görmenizi sağlayabiliriz-''sözünü kestim.

''Bir fırtına gibi mi?''

''Üzgünüm.Gerçekten.Bir nedeni vardı.''

Cevap bekledi ama karşılık vermedim.Açıkçası nedenini hiç merak etmiyordum.

''İstediğimiz kişiye görünür,istediğimize görünmeyiz.O gün okulda olduğu gibi.Her  neyse.Irkımızın lideri babandı,Heaven.Artık benim.'' Gözlerimde yaşlar birikmeye başlamıştı ama şimdi ağlayamazdım.Şimdi olmazdı.Babam bir ırkın lideri miydi?Bu nasıl olur?Ama bizim normal bir hayatımız vardı?

''Ama...Hani ölümsüzdünüz?'' demekle yetindim.O zaman babam nasıl öldü?

''Baban melez bir ırktan geliyordu.Irkımızın saf kanını taşımıyordu.Ölümsüzlük hariç her özelliğimize sahipti yani.Sense...melez bile değilsin.Irkımızın hiçbir özelliğini barındırmıyorsun.Korunmasızsın ve güvende değilsin.Babana söz verdim,Heaven.Senin normal bir hayatın olacağına söz verdim.Bunların hiçbirini bilmeyeceğine,bu iki ırkın soğuk savaşından haberin olmayacağına söz verdim.Ama son bir yıldır hayatını normal kılmam pek mümkün olmadı.Hafızanla oynadım,hafızanı sildim ama artık bunu yapmaya dayanamıyorum,Heaven.Bu sana zarar veriyor.''

''Neden bunları hafızama yaptın?''

''Zihninle oynadılar.Seni delirtmeye çalıştılar.Sana zarar vermeye çalıştılar.Öldürmeye çalıştılar.Benim seni onlardan korumak kadar bunları yaşatmamak da sorumluluğum.Yaşadığında da hayatını normale döndürmek.Hafızanla oynamadan nasıl hayatını rayına sokabilrdim ki?''

''Bunları gerçekten ben mi yaşadım?Peki ama kim neden bunları yapıyor?''

''Düşmanlarımız,Heaven.Irkımızın düşmanları.Belki bizden biri değilsin ama bu onları hiç ilgilendirmiyor.Tek istedikleri babana yaptıklarını sana yapmak:Seni öldürmek.Benim babana sözümse:Seni her şeyden korumak.''

Söz Ver BanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin