_||||||||||||||||||_

230 15 1
                                    

Те беше помолил за количка.Питате се защо.
Щеше да го заведе на едно място.Не кой знае толкова хубаво,но той го беше направил приказно.

*********
Кук вече седеше в количката.Вече не можеше да говори.Едвам осъзнаваше какво се случва,но щом беше с Те,на който помнеше само лицето,значи всичко бе наред.Кочиха се на покрива на дома.Директорката много бе помогнала за това.

Покрива беше окрасен с лампички имаше храна.Звездите светиха.Слънцето бе залязло и луната тепърва се показваше.Кук се просълзи.Те отиде и го прегърна.
-Обичам те сладкиш.
-Мхм.-каза болното момче.
Те го целуна по бузата.

********
Всички си изкараха прекрасно.Те танцуваше с Куки и се забавляваха.Накрая той му каза да избере една ръка.
-Ляв- в- в- -повече на можа да каже.
-Заповядай-изкара и двете ръце.В лявата имаше бяла роза,а в дясната черна.
Куки само се усмихна половинчато.

**************
Те стоеше и чакаше.Чакаше любимия си.Чакаше го да отвори очи.Плачеше и чакаше.Молеше му се.Прегръщаше го целуваше го,но нищо.Кук лежеше безжизнено.Нямаше я онази топлина и красота.Нямаше я очарователната му усмивка.Нямаше го.....него.
Те бе сам.Той бе изаставен.Той бе излъган.

Ретроспакция

-Куки обещай ми че няма да ме оставиш.
-Те никога не бих го направил.Твърде те обичам за да го направя.
-И аз те обичам.

Край на ретроспекцията.

-З-защо го направи.Да ме беше взел със себе си.Шибана съдба.Ти ми го отне.Ти взе това невинно и красиво същество.Ти го уби.Ти си виновна за всичко.
Те продължи да плаче вече час.Накрая си изплака очите и остана само хлипането му.

Кук го нямаше.Лежеше на мекото легло студен.Сърцето не биеше така както преди.Не биеше за Те и за който и да е било.То бе на друго място където я нямаше тъпата шизафрения и ужастната склероза.Където някой ден щяха да са заедно с Те.Където няма болка,скръб и въздишка а почивка и щастие.

Една друга истина [Vkook]Where stories live. Discover now