Епилог

323 25 4
                                    

Бяха минали 3 години от както Кук беше умрял.След смъртта му Те беше съсипан,но имаше човек който го успокояваше всяка нощ.Този човек му беше съквартирант.Беше добър и мил.Беше до него винаги.Дори след като напуснаха дома.Заживяха заедно.Не си мислете че Те бе забравил за Куки.Не,той беше на гроба му всяка сутрин и вечер.Оставяйки по една бяла и черна роза.Казвайки няколко думи и плачейки.
Те работеше в сладкарница кафе и ресторант и беше много добър в това което правеше.
Една вечер съквартирантът му го изкара на вечеря.Всичко бе приготвено с любов и бе невероятно.Той му предложи да се съберат.Тогава в съзнанието на Те изникна съня след смъртта на Кук.

Ретроспекция
Сън

Беше тъмно.Те се оглеждаше сякаш пробвайки се да намери светлина.Накрая тя го намери.В светлината се виждаше Кук.
-Куки?!!
-Те!
Кук се засили и го прегърна.
-Кук какво правиш тук?
-Те бързам много.Искам да ти кажа че след два дена при теб ще дойде едно хубаво момче.Довери му се,Те.Той ще те направи щастлив.
-Но Куки аз обичам теб.
-Но Те преодолей ме с него.
-Какво?Защо?Ти не ме ли обичаш?
-Те аз съм мъртав.
-Но...Куки моля те не изчезвай.КУКИИИ.
-Ще се обичаме след съртта живей живота си Те.
И това бе последната дума преди Техьонг да се събуди.

Те прие и сега връзката им продължи с пълна сила.И двамата бяха щастливи.
И двамата чакаха да видят любимите си някой ден.
Да и той бе изгубил човек.Любим човек.
Помните ли духа Парк Джимин.Да този,гласът, който измъчваше Кук.
Юнги беше лудо влюбен в Чим,но не можеше да го задържи повече при себе си.Чим умря от тумор на мозъка 5 години преди Кук.От тези 5 години го измъчваше.

************

Те и Шуга бяха гаджета вече 8 години до една вечер в която му бе предложено браг.И официялно бяха омъжени.Дмамата се подкрепяха взаимно и бяха що годе щастливи до края на живота си.След това се събраха с любимите си.На онова страхотно място където се събират всички добри и влюбени хора.

Край~

¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
Благодаря на четателите.Знам че не очаквахте да е Tegi
Ама харесвам този шип макр и не чак толкова реален.
Благодаря ви още веднъж.Надявам се да ви хареса.Съжалявам за грешките но ми е трудно да разбера коя глава е редактирана и коя не.Затова ви моля за прошка.
<3<3<3<3

Една друга истина [Vkook]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ