Sana o gün gittiğimiz kafede herşeyi anlatmamın üzerinden 1 hafta geçti Yoongi.
O gün beni o kadar ilgiyle dinlemiştinki eminim sende şaşırdın.
Babamın durumu iyiye gidiyormuş, Halam onun yanında olduğu için içim rahat olsada herşey bi anda mahvolucak diye çok korkuyorum.
Bugün okula sıfır uyku ile geldim yoongi, çok uykum vardı.
Dolabıma yöneldim ve kapağını açıp içerisinden gerekli kitapları almaya başladım. Bunları yaparken ağzım kapanmıyordu.
"Ağzının içine sinek girecek, kapat." diyerek çenemden işaret parmağıyla ittiren bir adet Jungkook sinirlerimi bozmaya yetmişti.
"Kes sesini hayla unutmadım yaptığın şeyi, Gerizekalı.."
"girizikili"
Akıllanmıyordu..
Dolabı kapatıp kilitledikten sonra dersin olduğu salona yöneldim. Arkamdan geliyordu Tavşan suratlı ibne.
"yah! hyung.. Lütfen affet artık! benim bi suçum yoktu. Fazla içtikten sonra biliyorsun hiçbir şeyi algılayamıyorum."
Cidden Çıldırıcam bu çocuk ne diyor ya! Geçen gün beni zorla bara götürmüştü üstüne üstlük orada arkadaşlarıyla birlikte takılıp beni satmıştı.
"Git arkadaşların seni affetsin o zaman, ya da algılamayı öğretsin."
Diyerek gidecekken kolumu tutup durdurdu.
"Jimin Hyung.. Yapma şöyle, birşey olmadı zaten."
Kolumdaki elini işaret ve baş parmağımın arasına aldım ve cimcikledim.
"Birşey olmadı mı?! Bogum'u üzerime saldın ne birşey olmadı! Adam beni bildiğin gözleriyle yedi."
"Adam sana aşık hyung, Yoongi'yi bırak Bogum'a var."
"yiingiyi birik bigimi vir. Oldu Canım! Her neyse Gözükme gözüme."
Diyerek kolumu kurtardım kaslı porsuk tavşandan.
"Ya Hyung!!"
Onunla ilgili söylenip ilerlerken dönmemle birlikte kafamı çenene çarptım yoongi.
"Ağh!"
Ellerini acıyan yere götürünce bende ellerimi ellerinin üzerine konumladım.
"Y-yoongi! ay Hyung! Çok özür dileriim."
Telaşla ne yaptığımı bilmeden cenene üflemeye başlamıştım.
Yüzünü ellerimin arasına alarak sorduğumda beni izliyordun.
"İyi misin Hyung?"
Sorduğum soruya başını sallıyarak cevap verdiğinde sıçtığımı fark ettim.
Ben şuan yabancı birisiyle temastan hiç hoşlanmayan Min Yoongi'nin yanaklarına ellerimi koymuş bir konumda onunla ilgileniyordum, ve o bana sesini bile çıkarmıyordu.
Durumun farkına vardığımda ellerimi pürüzsüz soğuk teninden çektim ve birkaç yalancı öksürük ile sesimi düzeltmeye çalıştım.
Sonra ise 'Özür dilerim' diyerek hızlıca orayı terk ettim.
Buna nasıl izin verdin hayla anlamıyorum yoongi.
Yoksa Beni artık kendine yakın mı görüyorsun?
Saçmalıyorum biliyorum ama eğer öyle birşey varsa yoongi, Seni çok seviyorum.
Seni kendimden bile çok seviyorum.
Birgün kavuşmak dileğiyle Sevdiğim..
_______
Hikaye çoook Saçma biliyorum lkfdjhlkjfdk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
﹄Notice me│yoonmin│﹃
Fanfiction"Görmüyor musun Min Yoongi..? Senin için atan bu aciz kalbimi görmüyor musun?" Başlama tarihi; 29.05.2018 Bitiş Tarihi; - Yazan; Hurricagus